Barion Pixel

VÁLLALKOZÁSBÓL VILÁGMÁRKA

Kategória:

bruttó

5990 Ft [Nettó 5705 Ft]

Ki dönti el, hogy vállalkozásodból lesz-e világmárka?
A legelején Te! Adj neki egy esélyt, mutasd meg a világnak úgy, ahogy megérdemli és engedd, hogy megszeressék!

Végre kezedben tarthatod a Love Brand Design Stratégiák receptkönyvét!

TIPP: Szerezd meg kedvezménnyel KÖNYV AJÁNDÉKCSOMAGBAN

További információk

A jövő kommunikációs létfeltétele a minden érzékszervre ható design,

csakis így lehetsz képes te is rajongókat, visszatérő vevőket vonzani

Ezzel szemben semmit nem ér a jó marketing, ha a megjelenésed igénytelen,

csapnivaló és nem a jó vevőre célzott. 92% azonnal elhagy!

 

 

 

Üdvözöllek! Szuper, hogy itt vagy!

Pálfi Éva vagyok, divattervező és brandstylist iparművész, a Stílusakadémia alapítója.

Tudnod kell rólam, hogy totális hadat üzentem az unalmas, stock fotókból és sablonokból összecsapott,

futószalagon készült kocka weboldalaknak és arculatoknak. Honnan veszem a bátorságot?

 

  •   az elmúlt hónapban 17 ügyfél jött pont ugyanazzal a sablonos weboldallal hozzánk, hogy segítsünk, mert a konkurensnek is ugyanaz a megjelenése, de még a színe is
  •   bosszant, hogy rengeteg pénzt dobsz ki, vagy hagysz az asztalon a rossz konverziók miatt
  •   nem értem miért ragaszkodsz a kekeckedő, rossz vevőkhöz, amikor célozhatnál a legjobbakra
  •   zavar az, ha már azelőtt véleményt formálnak rólad, hogy személyesen találkozhattatok volna, ha egyáltalán találkoztok lehetséges ügyfeleddel
  •  nem értem miért jó neked folyamatos árversenyben maradni, miközben a konkurensed hasít
  •  mert haragszom, hogy a szakmájához értő grafikusok sikertelenek, pedig bennük van a jövő, nem a stock oldalakra vadászó gyors megoldásokban

 

 

VÁLLALKOZÁSBÓL  VILÁGMÁRKA

Ezt a könyvet neked, érted írtam!

 

 

Ebben a formában és így még senki nem hozta közelebb a stílus és design esszenciáját úgy, hogy azt a te saját márkádra is eredményesen használhatod.
Iparágtól függetlenül, eredményesen, online és offline olyan stratégiával, mint a világmárkák.
FONTOS! Ez a könyv valóban új és eredményes szemlélet,
nem pedig külföldi anyagok lefordított, szakdolgozat formátumú verziója,
ahol mindent összehordanak, csak a lényeget nem.
Ez maga az innováció és a design orientált gondolkodás,
egy izgalmas, színes, minden érzékszervre ható marketinges hozzáállással.

 

Mostantól pontosan tudni fogod, hogy…

 

  • mitől lesznek olyan rajongóid, akikre vágysz
  • hogyan jelenj meg a vevőd fejében úgy, hogy te vagy a legjobb választás
  • egyedi és különleges leszel, amit már nem másolhatnak
  • kiszállsz az árversenyből és erős márkát építesz
  • hirdetéseid végre célba találnak
  • büszke lehetsz bizniszedre, arculatára

 

 

 

Ma már az olcsóságra senki sem kíváncsi,

mindenki BRANDRE, ÉLMÉNYRE vágyik

 

Ez jó hír, kiszállhatsz a végeláthatatlan konkurenciaharcból úgy, hogy jobb és hűségesebb vevőid lehetnek.

 

 

✔  Ha cégvezető vagy, végre megérted grafikai anyagaid stratégiáját

✔  Ha marketinges vagy, a korrekt brief alapján felére csökken az időrabló kommunikáció a grafikussal, mégis sikeresen pozicionált a design is

✔  Ha kreatív vezető vagy, eredményesen kommunikálsz majd a marketingesekkel és kivitelezőkkel

✔  Ha grafikus vagy, végre megértik mitől lesz alkotásod sikeres és vevőre célzott

 

Pálfi Éva: Vállalkozásból Világmárka

ISBN  978-963-12-9593-1

Színes minden oldala, telis-tele illusztrációval, példákkal.

Könyvbemutató: 2017.10.19. Marketing Expo

 

 

 

 

 

Miért higgy nekem?

 

 

2016-ban jelent meg az első könyvem, a Stílusos Márkastratégia csúcshatásra tervezve címmel. Brand Design Stratégia témában ez volt idehaza az első könyv, mely lépésről-lépésre bemutatta az alapokat. A Vállalkozásból Világmárka egy sokkal, sokkal mélyebb tudásanyag, ahol nem fogtam vissza magam, hiszen a szabadalom már él a módszertanomra.

Hol szereztem a tudást, tapasztalatot?

Művészeti Középiskola után már 1991-ben az ország egyik legismertebb személyiséglélektant kutató pszichológia tanáránál tanultam az JPTE Egyetemen úgy, hogy párhuzamosan a MOME Iparművészeti Egyetemen is nappalis hallgató voltam. Divattervező iparművészként végeztem 1998-ban és azonnal felvettek a doktori képzésre kutatott témámmal. 1998-tól már kreatív igazgatói állásokban dolgoztam több hazai piacvezető cégnél, külsősként multiknál, így pontosan tudom hogyan kel életre és lesz eredményes egy márka idehaza és külföldön egyaránt. Nem csak művészkedek, de üzletasszony is vagyok, saját kollekciómmal 2006-ban megreformáltam a dögunalom babaruházatot Magyarországon, Európában.

Divattervezőként tűpontosan ismerem már 2 évre előre a trendeket, stílusomat imádják megrendelőim, akik mind büszkék rá! Tele a szívem szeretettel, megértéssel, de most haragszom és nincs semmi kedvem megtartani magamnak azt, hogy mi az, ami miatt sikeresek ügyfeleim designjai, mitől kapom a legjobb megrendelőket. Egyszerűbb volna, de beleállok.

Nem ellened, sokkal inkább teérted és a szakma szeretetéért!

 

 

Hát ezért védettem le a módszertanomat és mert tudom, hogy

a jövőben azok a cégek lesznek sikeresek,

akik a technikai újításokat ötvözik a vevőre célzott vizuális világgal

 

Sok Sikert és élményt a könyv olvasásához!

Kiadó Moare Design Kft.
Könyvbemutató 2017-10.19.
Oldalszám 204 oldal
ISBN 978-963-12-9593-1
© 1998-2018 Pálfi Éva – Minden jog fenntartva!