
Marketing Női Célpiacra
Szakmai eseményeink, tudásanyagaink jól látható eredményt generálnak
azoknak a márkáknak, akik női célcsoportra értékesítenek, kommunikálnak.
Tagjaink cégvezetők, nagyvállalati döntéshozók, reklámszakemberek,
különböző iparágak példaértékű szakértői.
Miért vagyunk különlegesek?
Folyamatosan figyeljük a magyar női vásárlóközönség igényeit,
piackutatásaink naprakészek, ezt a tudást pedig szakmai eseményeinken
kkv és multibrandekkel együtt kiértékeljük, megvitatjuk.
Társadalmi szerepvállalás
A Női Marketing Tagozat ügye társadalmi szerepvállalás is, hiszen ha a nőket tudatosan, felelősen és manipulációmentesen szólítja meg a jövőben minden reklám, akkor a hölgyek nem csak boldogabbak lesznek, de mind a munkában, mind pedig a magánéletükben kiteljesedhetnek végre.
Magyar Marketing Szövetség
A Női Marketing Tagozat a Magyar Marketing Szövetség égisze alatt létrejött szakmai közösség.
Hiszünk abban, hogy tudatos, felelős kommunikációval eredményesebb és sikeresebb lesz márkád,
a bizalom közös érdek, tarts velünk!
2025 Negyedéves élő programok:
TAVASZI Meetup: 2025. április 11.
SUMMER Party: 2025.június 30. / ARIA HOTEL SKYBAR
B2W Fesztivál: 2025. november 6.
XMAS Party: 2025. december 16. / ARIA HOTEL SKYBAR
Vásárlók 85%-a NŐ
Te is NŐKNEK adsz el, ismerd meg őket jobban,
SOKKAL JOBBAN!
A 21. századi nő egyszerre épít karriert, vezet háztartást, nevel gyermeket (Magyarországon 41% egyedül!), 85%-ban fő döntéshozó a családi kasszában és rengeteget vásárol. Ehhez képest a NŐK 91%-a csalódott, mert úgy érzi, hogy a reklámok nem értik meg őket, felületesen, vagy sztereotípiákban fogalmaznak. Ha márkád célcsoportjai nők és nem veszed figyelembe a nők igényeit, hatalmas bevételtől eshetsz el.
- Hogyan érd el, hogy rajongóid hűen kövessenek?
- Hogyan jelenj meg a női vevőid fejében úgy, hogy Te vagy a legjobb választás?
- Mit szabad nőknek kommunikálnod és mitől hagynak el azonnal?
17ezres női közösség segíti piackutatásainkat, így naprakészen tudunk választ adni céged kihívásaira is.
Tarts velünk, rengeteg újdonsággal és élménnyel készülünk!
MMSZ & B2W
Stratégiai együttműködés
Fontos mérföldkő a női tagozat megalakulása az MMSZ életében, éppen ezért a szövetség Pálfi Évát, a B2W alapítóját kérte fel stratégiai együttműködésre a siker érdekében. Éva szemléletváltása elsőként reformálta meg 2018-ban a hazai vállalkozói szféra gondolkodását a női célpiacról, női vezetőkről. 5 év alatt bebizonyította, hogy azok a cégek, akik tudatosan odafigyelnek a női fogyasztókra, női munkatársakra, női vezetőkre, sokkal sikeresebbek a többi piaci szereplőhöz képest. Már 2020 óta egyetemi tananyag a B2W Marketing, évről-évre egyre több diplomázó végez marketing szakemberként ezzel a tudással idehaza. 2018 óta 6 Marketing Gyémánt díjat kapott a B2W a Magyar Marketing Szövetségtől, reklámtervezésért, oktatásért, rendezvényszervezésért és idén 2023-ban társadalmi szerepvállalásért.
“Elkötelezettek vagyunk a marketing értékteremtő szerepének hirdetésén túl, annak formálásában is. Magyarország meghatározó és egyik legaktívabb szakmai közösségeként: több mint 200 vállalati tagot számlálunk és több ezer szakembert és szakszervezetet képviselünk.
Ágazati, edukációs, orientációs, közösségi, társadalmi és környezeti célokra reflektáló programjainkkal és projektjeinkkel megmutatjuk, hogy szakmánk képes életképes válaszokat adni az aktuális kihívásokra. Szakmaiság erősítésével a marketing megítélését egyre magasabb szintre helyezzük!
Működésünk meghatározó pillérei:
- Szemléletformálás, mint közös ügy
- Projekt alapú működés & szolgáltatáscentrikusság
- Platformépítés
- Hirdetői oldal képviselete
- Közösségépítés
A Magyar Marketing Szövetség a B2W Női Marketing Tagozat alapításával már nem csak az érdekképviseletre fókuszál, hanem a közösségépítésre is.
A fenti küldetésünk megvalósításához a téma szakértőjét, Pálfi Évát kértük fel a tagozat elnökének.”
Hinora Ferenc – Magyar Marketing Szövetség Elnöke
A több mint 30 éves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ)
elkötelezett a marketing szerepének és értékteremtő képességének formálásában és hirdetésében.
Magyarország meghatározó szakmai közössége vagyunk: több mint 200 vállalati tagot számlálunk, és többezer szakembert és szervezetet képviselünk.
Ágazati, edukációs, orientációs, közösségi, illetve társadalmi célokra reflektáló projektek és programok mentén fogjuk össze és képviseljük a szakmát.
Projektjeinken keresztül is értéket teremtünk: évi majd 20 különböző programunkkal többezer marketingszakembert és üzleti döntéshozót szólítunk meg.
Kiemelt figyelmet fordítunk a megbízói, hirdetői oldal képviseletére és szakmai támogatására.
Olyan aktív és a szakmát formáló szakmai közösséget alkotunk,
amely elkötelezett a megbízói és szolgáltatói oldallal való közös értékteremtésben.
A Női Marketing Tagozat ELNÖKSÉGE
Pálfi Éva
Elnök
B2W & Valódi Nők CEO, női marketing szakértő, a Metropolitan Egyetem B2W Marketing oktatója
Piros Attila
Alelnök
Masterplast
Insulation üzletág igazgató
Wealfort CEO, Founder, Investor
Rózsa Judit
Alelnök
J. Rose Clinic CEO
BEMER Partner
Hinora Ferenc
Elnökségi alapítótag
Positive Adamsky CEO
MMSZ Elnöke
Németi Vera
Elnökségi alapítótag
Legrand Zrt.
Marketing igazgató
Szilágyi Gábor
Elnökségi tag
Lizzy Card, Planall
CEO
Gesztesi Gábor
Elnökségi alapítótag
DIEGO
marketing igazgató
Molnár Szilvia
Elnökségi tag
ELTE IK
Marketing vezető
Kováts Botond
Elnökségi alapítótag
OMV
Marketing Igazgató
Mártai Marianna
Elnökségi tag
Budapest Headshot,
Mana Visual Group
CEO
Sárospataki Albert
Elnökségi alapítótag
Billingo
CEO
Dessislava Dimitrova
Elnökségi alapítótag
AxxonSoft,
Alphanonic
CEO
Sági Ágnes
Elnökségi alapítótag
Ridikül
Marketing igazgató
Üdvözöllek!
Hatalmas megtiszteltetés, hogy a Magyar Marketing Szövetség női tagozatának
vezetését elvállalhattam.
A szövetség tagja vagyok hosszú ideje, kincsként őrzöm minden díjamat, amit az elmúlt években kaptam a B2W sikereiért, ám úgy érzem most ért be szakmailag igazán a szerelemprojektem.
Tudod, amikor egyszerűen csak teszed a dolgod, flow-ban vagy és érzed, hogy érték amit csinálsz.
És bizony nem volt könnyű 10 évvel ezelőtt kiállni a nőkért – pláne nem elsőként – de segített, hogy sosem voltam egyedül! Rengeteg példaértékű szakember segítette progresszív szemléletemet, örökké hálás leszek nekik ezért, hihetetlen tudást és elköteleződést kaptam és kapok tőlük a mai napig.
Első szóra jöttek és lelkesen tervezték velem együtt a B2W Női Tagozat leendő projektjeit. Csodálatos alapító tagok, brandek, hálásan köszönöm a bizalmatokat!
A Magyar Marketing Szövetség aktuális
corporate tagdíjai:
A vállalati tagdíj mértékét alapvetően a belépni kívánt cég foglalkoztatotti létszáma határozza
meg, ugyanakkor aktív tagjaink értékteremtő tevékenységünk melletti elköteleződésük miatt
a magasabb szolgáltatást nyújtó csomagot is választhatják.
Bronze (1-30 fő*) br. 140.000.-/ 1 év
SILVER (31-200 fő) br. 340.000.-/ 1 év
Gold (200 fő felett) br. 490.000.-/ 1 év
*Maximum 150 millió Ft éves árbevétel esetén, e felett a SILVER tag lesz a cég.
A tagdíjak az ÁFÁ törvény értelmében mentesek az adó alól a közérdekű tevékenységére való tekintettel.
A vállalati tagdíjak évente egyszer, az év elején vagy a belépés évfordulóján 1 éves időtartamra kerülnek kiszámlázásra.
Mit jelent a B2W?
Jelentése: Business-to-Woman, melynek rövidítése: B2W®
Márkanév is, mely jelöl egy értékteremtő közösséget a nőkért és a női fogyasztókra célzó cégekért. (Magyar Szabadalmi Hivatal B2W védjegy 2018.01.24., 2018.02.28-tól pedig a B2W Branding®, B2W Marketing®, B2W Sales®, B2W PR® szóösszetételek élveznek oltalmat)
A B2W®, azaz a business-to-woman minden olyan nőkre célzó üzleti tevékenység (beleértve a kommunikációt, logisztikát, értékesítést, stb.), melyet a hirdető kifejezetten női célcsoporttal folytat. A női célcsoport lehet női vevőkre célzó business (B2B), és lehet női fogyasztó (B2C) is.
Társadalmi szerepvállalás
A B2W® kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse.
A B2W® hiszi, hogy az okos marketingkommunikációnak társadalmi haszna van.
A B2W® fókuszában a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi megismerése áll, ezért folyamatosan kutatja és elemzi szokásaikat, élethelyzetüket annak érdekében, hogy a B2W tudatos cégek marketingkommunikációja támogassa és segítse a nőket az előttük álló kihívásokkal való megbirkózásban, a nekik szánt termékek és szolgáltatások közti választásban, és hogy számukra a vásárlást egyszerűbbé, megnyugtatóvá, biztonságossá, de egyben a mindennapokból kiszakító élménnyé is tegye.
A B2W® legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója a B2W Fesztivál, mely évente kerül megrendezésre.
A B2W® prémium közössége a B2W® VIP Club, melyben a tagok kapcsolatépítéssel, tapasztalatmegosztással, tudásanyagokkal, és saját online közösségi platformmal fejlesztik magukat, és cégüket. Folyamatosan figyeli és kutatja a média pozitív és negatív hatásait, hogy megoszthassa tapasztalatait a média szereplőivel, cégvezetőkkel, marketingesekkel és kivitelezőkkel, valamint magukkal a női fogyasztókkal is.
FONTOS! A B2W® nem feminista megkülönböztetés, egészen egyszerűen figyelembe veszi azt a tényt, hogy a nők és a férfiak élettani, biokémiai és érzelmi tulajdonságokban is mások. Más teszi a nőket és más a férfiakat boldoggá. Mások az erősségeik, gyengeségeik, stratégiájuk céljaik eléréséhez, más a hangnemük, stílusuk és kapcsolatuk az emberekkel. Más hatást vált ki egy nő és megint mást egy férfi az emberekből. Ezért ma, amikor mindent perszonalizálunk, elengedhetetlen, hogy megértsük a női fogyasztót, mint legnagyobb vásárlóerőt.