STÍLUSOS MÁRKASTRATÉGIA
bruttó
4990 Ft [Nettó 4752 Ft]
Ez a könyv kezedbe adja a tökéletesen felépített design stratégiádat.
Végre megtudhatod hogyan célozhatod vevőid tudatalattiját úgy, hogy ragaszkodjanak cégedhez
Fontos: a könyv átmenetileg e-book formátumban elérhető.
További információk
SEMMIT NEM ÉR A JÓ MARKETING!
Hiába a legjobb cég, hiába a hirdetésekre elköltött milliók,
ha a grafikai megjelenés igénytelen, nem vevőre célzott.
92% azonnal elhagy!
Rengeteg pénzt dobsz ki az ablakon hirdetésekre, reklámanyagokra, weboldalra és még sorolhatnám mennyi mindenre és nem érted miért nem jön az eredmény. Ismerős a szitu?
Tedd rendbe a könyv segítségével bizniszedet!
Hogyan érheted el az “AHA” élményt?
- Cégvezetőknek, mert a cég első embereként minden stratégiai folyamatot kontrollálnod kell, ám eddig a design világa túl misztikus volt számodra
- Marketinges munkatársaknak azért, mert a korrekt brief alapján felére csökken az időrabló kommunikáció a grafikussal, mégis sikeresen pozícionált lesz a design is
- Kreatív vezetőknek, akik hatással bírnak marketinges munkatársaikra a tökéletes brief kialakításában
- Grafikusoknak, mert marketinges hozzáállást kapsz és ezzel együtt sikeresebb alkotást is
Rendeld meg most, és használd tudatosan, végre kezdj el azokhoz kommunikálni, akik valóban a márkád, vagy céged valódi célközönsége!
Sikert és élményt kívánok hozzá!
Mit mondtak róla, akik már olvasták?
„Hiánypótló könyv, mely végre gyakorlatiasan segít áthidalni kkv cégvezető és grafikus között a „szakadékot”. Ráadásul egy teljesen újfajta szemlélettel, amivel Éva brandstylistként a divatiparból szerzett több, mint 18 éves tapasztalatával, a cégek grafikai munkáihoz is egyedien kezd hozzá. Ajánlom azoknak a cégvezetőknek, akik tudják, vagy legalább is érzik, hogy a megjelenésük legalább olyan fontos, mint az hogy kiváló termékkel, szolgáltatással örvendeztessék meg ügyfeleiket.”
Nyirő Réka – vezető tanácsadó, Marketing Commando
„Káprázatos! Nekem az ugrott be róla, hogy a weboldalam a ruhám folytatása.
A névjegyem a körömlakkommal is harmonizál – tök jó érzés! A megnyugtató biztonságos látszatot éreztem benne, hogy akkor is a lényeget látják belőlem, amikor belül épp kicsit le vagyok lakva. Mint pl. a sminktetoválás és a műköröm: lehetnek rossz napjaim, de ezek akkor is masszívan tartják kifelé a frontot, nem mutatok rosszabbat magamról, mint amilyen valójában vagyok. Éjjel-nappal töretlenül hitelesen, legjobb formámban képviselnek a marketing eszközeim – ezt a feelinget “megvettem”:))
Janata Kriszta – kkv marketing tanácsadó, a Marketing Commando társalapítója, a Budapesti Metropolitan Egyetem címzetes docense
„Pálfi Éva merész és intuitív designer. Véresen komolyan veszi a hivatását, és zseniális, amit alkot. A brand stylist szó pontosan leírja azt amit tesz egy cégért. Laikus módon úgy tudnám megfogalmazni, hogy megtalálja, és vizuálisan előhozza azt az addig eldugott, legbelső érzést, ami tulajdonképpen a márka lényege. És utána ez lesz az, ami felszegett állal ott áll a brand design előtt, és vonzza magához a vevőket. Nehéz máshogy megfogalmazni, amit Évi csinál egy márkával, mint vizuális forradalom. Láttam “komoly” cégvezetőket gyermekként rajongani Évi designjaiért, büszkélkedni velük mindenhol, pusztán azért, mert Évinek sikerült vizuálisan megragadnia a márka lelkét. Volt szerencsém belelátni a munkájába, és számomra meglepő volt, hogy milyen sokrétegű ez a munka, milyen mély tapasztalatot igényel – és hogy milyen komolyan veszi ezt ő.”
Szalai Gabriella – az Év Marketingese, AngolNyelvTanitas.hu
„Az esetemben az volt a különleges hozzáadott érték Évi munkásságában és ebben a könyvében, hogy képes volt számomra is érthetővé tenni a vállalkozásom egy bár szükséges , de általam nem igazán értett szegletét, a stílust és a megjelenést. Tipikus férfi üzletemberként ez az a terület, ami igazán a legtávolabb áll tőlem, de ő mégis emészthető tudássá és készségszintű képességgé változtatta bennem rövid idő alatt. Mindenképp ajánlom a könyvét minden olyan ember figyelmébe, aki már most vagy a jövőben cégvezetői szemlélettel szeretné érteni ezt a területet, és biztos tudással irányítani az ezen a területen dolgozó specialistáit.”
Vásárhelyi Csaba – Emlékmentő Kft.
„Soha nem hittem a tipizálásban, az emberek, dolgok néhány kategóriába sorolásában. Mélyen elutasítottam és ellene mentem minden ilyenfajta dolognak. Az, amit a könyvben olvastam ráébresztett arra, hogy lehet, csak nem olyan egyszerűen, mint ahogyan én azt gondoltam. Gyermeki ámulat volt számomra az, hogy az alap stílus, alap természet mellé hogyan lehet színeket, formákat, betűtípusokat választani úgy, hogy a vége valami teljesen egyedi és személyre szabott legyen. Mind ezt úgy, hogy az a kategorizálás ellenére egy komplett egyedi egészként valóban tükrözi az egyéniséget, a személyiség vagy márka küldetését, hangulatát, célcsoportját. A könyv olvasása után eszembe jutott a régi logónk…. Egy vevőnk akkor megjegyezte, hogy egy másik vállalkozásé, aki ugyanezzel foglalkozik, megszólalásig hasonló. Megnéztem a neten. Hát találtam még vagy 7-et, amely stílusában, formailag csak minimális eltéréssel rendelkezik. Akkor tudatosult bennem, hogy az enyém is egy sablon! Nekem ez a felismerés hónapokba tellett, Éva az első pillanatban levágta. Mint ahogyan azt is, hogy stílusban, üzenetben sem minket tükröz. 15 évvel ezelőtt közgazdász hallgatóként hallottam egy tanáromtól: Csak az tud sikeres lenni, aki különböző. Aki mást tud adni a piacnak, mint a többi. Ezt akkor egy életre megjegyeztem. De azt máig nem tudtam, hogyan kell a különbséget megmutatni. Éva választ adott rá.
Taupert Szilvia – dipl. optometrista, kontaktológus Széchenyi Optika Szolnok
„Néhány éve tisztában vagyok vele, hogy a vevőjelöltek bizalmának megszerzéséhez szükséges egy logó és egy egységes arculat. Nem bonyolítottam ezt túl, internetről leszedett ábrák összebarkácsolásával, néhány alapszín meghatározásával szerkesztettem magunknak valamit, csak hogy legyen. Majd azt vettem észre, hogy hiába költök sok százezer forintot honlapkészítésre, a honlap hirdetésére, valami miatt mégsem hozza azt az eredményt amit szeretnék. Be kellett látnom, hogy az én tudásom ehhez kevés, attól hogy valami nekem tetszik, még nem hiteles, és nem feltétlenül fog megfelelő eredményt hozni.
Önthetem a pénzt a hirdetésekbe, a honlapkészítésbe, amíg az alapok, az arculat nincs rendben, addig hiába várok jó eredményt. Végignéztem több ezer letölthető arculat sablont, de egyiknél sem éreztem, hogy mi vagyunk.
Mikor Évit megbíztam, szkeptikus voltam. Nyilván velem lehet a baj, ha 3.000 sablonból nem tudok választani. Hogyan is tudhatná egy iparművész kitalálni azt, amit én sem tudok? Szerencsére tévedtem: Néhány kör után olyan logót és megjelenést kaptunk, ami illeszkedik hozzánk, az irodánkhoz, a csapathoz, amire minden munkatársam büszke. Úgy érzem beléptünk a profik, a nagypályások közé. Nagyon köszönöm!
Évi könyve érthető, olvasmányos, gyönyörűen megfogalmazott. Beszippantott, és egy ültő helyemben kiolvastam.”
Berger Gábor – Berger Könyvelőiroda Kft.
„Minden céges arculat mögött a vállalkozó, és brandstylist közös gondolatvilága kell, hogy meghúzodjon. A könyv olvasása közben tovább erősödtek, és értek meg a gondolatok bennem, hogy cégem arculattervezését, és weboldaltervezését jó kezekbe adtam. Azoknak a vállalkozóknak kötelező olvasmányként írnám fel ezt a könyvet, akik valódi terméket, brandet, céget szertnének teremteni, és nem az adhoc, lesz ahogy lesz iparágban szeretnének munkálkodni a piac 93. helyén. Olvasd el ezt a könyvet, és garantáltan sok “ AHA “ érzés fog hatalmába keríteni saját cégeddel kapcsolatban. Köszönöm a szerzőnek, hogy végre megalkotta ezt a piaci hiánypótló művet.”
Kokas Sándor – Kidsfocus Brand
„Egy ültömben olvastam végig. Ügyvédként már tudom, miért a nyári színek tetszettek mindig is. Mindenkinek ajánlom, aki nemcsak megrendelni akar, hanem érteni is saját arculatát – egyben az ügyfeleit is”
Dr. Soós Andrea – adatvédelmi jogi specialista, Dr. Soós Andrea Ügyvédi Iroda
„Pálfi Éva a legkreatívabb ember, akivel valaha találkoztam. Meglepő volt más grafikusokhoz képest, hogy szinte már félmondatokból olyan ötleteket hozott, amik elsőre jók voltak, vagy csak minimális finomításra szorultak.”
Kalapos László – Infofutár Kft.
Ki Pálfi Éva és miért hallgassak pont egy brand stylistra?
Aki Éva szolgáltatásait választja, gyorsan és egyszerre kap teljes brand stratégiát, egységes vizuális megjelenést és marketinges szemléletet. A brand kifejezetten az ő személyére, cégére épül, a konkurensei pedig ebből csak a felszínt látják majd, a lényegről pedig sejtelmük sem lesz.
Éva sablonmentes arculatot és webdesignt tervez
elsősorban olyan cégeknek, akik nőknek adnak el
„Nőként az első benyomás totálisan érzelmi alapú, ha egy weboldal beszippant, tuti vásárolok is. Gondolj bele, keresel valamit a neten, rábukkansz, és úgy informál, hogy mindent megad, amire kíváncsi voltál úgy, hogy közben megbízhatsz benne.”
Pálfi Éva – brandstylist iparművész, feminin webdesign szakértő
Divattervező iparművészként van egy sajátos meglátása, stílusa, így a munkái tűpontosan rátalálnak a megcélzott vásárlóközönségre. És itt a lényeg! Ha ez rendben van, akkor utána már csak azt kell megtervezned, hogy milyen gyorsan akarsz nagyra nőni márkáddal. Így nem kell már azon gondolkodnod, hogyan harcolj végeláthatatlanul konkurenciáddal.
Remélem most már felcsigáztalak, de van még + 1 jó tanácsom!
Ne húzd az időt azzal, hogy majd Te mindent megoldasz,
nekem ez 10 évembe került! Tedd végre rendbe megjelenésedet!
Ez a könyv kezedbe adja a tökéletesen felépített design stratégiádat.
Sem marketinges, sem pedig a művészeti szférában nem jelent meg hasonló kötet idehaza, hiánypótló!
Bevált, eredményes trükkök – nagyon inspiráló!
Sok Sikert és élményt a könyv olvasásához!
Kiadó | Moare Design Kft. |
Megjelenés éve | 2016 |
Oldalszám | 104 oldal |
A könyv jelenleg E-BOOK formátumban kapható csak | |
ISBN | 978-963-12-6632-0 |
© 1998-2022 Pálfi Éva – Minden jog fenntartva! |