3 DB-os KÖNYV AJÁNDÉKCSOMAG
bruttó
Original price was: 13686 Ft.12180 FtCurrent price is: 12180 Ft. [Nettó 11600 Ft]
+ INGYEN KISZÁLLÍTÁS!
KÖNYV AJÁNDÉKCSOMAG TARTALMA:
- 1 db Vállalkozásból Világmárka könyv (5.990 Ft)
- 1 db Hogyan adj el nőknek B2W? E-BOOK (5.890 Ft)
- 1 db Tervező füzet (2.490 Ft)
További információk
A NŐK 91%-a CSALÓDOTT
mert a hirdetők java nem érti meg őket!
A női fogyasztók hatalmas vásárlóerőt és befolyást jelentenek, ezért az ő bizalmuk elnyerése óriási jelentőséggel bír. Többé ne úgy gondolj a hölgyekre, mint egy piaci résre, egy szegmentálható csoportra, ők ma már a családi kassza fő döntéshozói és imádnak vásárolni!
Légy férfi vagy nő, ebből a könyvből végre megtudhatod,
- mi kell a nőknek
- mivel motiválhatod őket
- milyen stratégiákkal tudsz személyes márkát és nőkre célzó céget építeni
- hogyan tervezz márkastratégiát, amit női vevőid imádni fognak
Ma, amikor mindent perszonalizálunk elengedhetetlen, hogy figyelembe vegyük: A női célcsoport mást vár el a hirdetőktől, mint az eddig használt maszkulin marketingkommunikáció. És ez jó!
Marketingesként, cégvezetőként ma már elengedhetetlen, hogy birtokában legyél a „T-tudásnak”, azaz tudj stratégiában gondolkodni olyan szakemberekkel, akik a kivitelezés mélységeiben lesznek segítségedre pl. a klasszikus piackutatásban, digitális analitikában, brandingben, design gondolkodásban, kampánytervezésben, tartalomelőállításban.
B2W piacszegmentációval tudunk női célpiacot meghatározni, targetálni, és pozicionálni, ezzel hatékonyabban és eredményesebben tudjuk termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kiszolgálni a nőket. Jobb lesz vevőinkkel a kommunikációnk, stílusunk és erősebb pozicionálást, kampányokat tudunk tervezni.
Ezt a könyvet olyan cégvezetőknek, marketingeseknek, kreatív szakembereknek írtam,
akik nőknek adnak el, nőknek kommunikálnak.
Megjelenés | 2018.04.20. |
Oldalszám | 140 oldal |
Formátum | A könyv jelenleg E-BOOK formátumban kapható csak |
ISBN | 978-615-00-1391-6 |
Vállalkozásból Világmárka
Ezt a könyvet neked, érted írtam!
“Steve Jobs mondta, hogy az iphone ikonjai annyira szépek kell, hogy legyenek, hogy az emberek majd meg akarják nyalni. A mai fogyasztó nem csak zabálja a jó design-t, de meg is követeli. Pár éve még labdába lehetett rúgni egy iparian csupasz vagy egy 10$-os template arculattal, de ennek vége. Éviben az a legjobb, hogy képes egy kisvállalkozásnak olyan arculatot adni, amibe az a cég belenőhet. Ez így helyes: a design ne kullogjon a cég növekedése után. A design dolga, hogy húzza felfelé a céget. Máskülönben hogy lesz belőle világmárka?” Wolf Gábor – Marketing Commando
Megjelenés | 2017.10.19. |
Oldalszám | 204 oldal |
ISBN | 978-963-12-9593-1 |
Tervező Füzet
A Vállalkozásból Világmárka könyv tervező füzete a kulcsa annak, hogy lépésről-lépésre tudatosan meg tudd tervezni a te saját márkádat.
Megmutatom, a gyakorlati megvalósítást, színekkel, jelzőkkel és jellemzőkkel keltjük életre brandedet. Stratégiát vázolunk fel, melyet egyszer kell csak rendbe tenni, ez lesz mindennek az alfája és omegája. Végre nem kell állandóan azon aggódnod, hogy hogyan jelenj meg weboldaladon, közösségi oldalaidon, hirdetéseidben.
“Pálfi Éva könyvét azért szerettem meg első olvasásra, mert egy komoly, mély szaktudást ad át ugyanolyan első látásra érthető (és érezhető) formában, mint ahogy egyébként Éva alkot és tervez. Aki szeret logikus rendszerekben gondolkodni, annak azért tetszik majd a könyv, mert egy követhető rendszert mutat, aki pedig inkább szenvedélyt és inspirációt vár, azt a szerethető példák és a könyv formája teszi majd boldoggá. De a legjobb, hogy mindent, ami a könyvben van, akár otthon, önállóan is cégre lehet szabni – ebben is kap segítséget az olvasó. Titokban olyan cégek vezetőinek ajánlom, akiknek a cége szépen növekszik, de az igazi áttörést még nem érték el. Mert sejtésem szerint ez a könyv rejti azt a tudást, ami ezt meghozhatja.”
Szalai Gabriella – Év Marketingese (AngolNyelvTanitas.hu)
“Már többször olvasom újra a könyvedet, mert mindig találok benne valami fontosat, vagy egyszerűen a színeket gyűjtöm ki belőle. Nem fogom elrakni a könyvespolcra, mert folyamatosan használom. Köszönöm, hogy ilyen nélkülözhetetlen segítséget adtál a kezembe, megkönnyíti a dolgomat, számíthatok rá. További sikeres alkotásaidat várva üdvözlettel:
Dr. Varga Viktória – Hélia-D Professional bőrgyógyász szakértője” (Varga Esztétika)
Üdvözöllek! Szuper, hogy itt vagy!
Pálfi Éva vagyok, divattervező és brandstylist iparművész, a Stílusakadémia alapítója.
Tudnod kell rólam, hogy totális hadat üzentem az unalmas, stock fotókból és sablonokból összecsapott,
futószalagon készült kocka weboldalaknak és arculatoknak. Honnan veszem a bátorságot?
- az elmúlt hónapban 17 ügyfél jött pont ugyanazzal a sablonos weboldallal hozzánk, hogy segítsünk, mert a konkurensnek is ugyanaz a megjelenése, de még a színe is
- bosszant, hogy rengeteg pénzt dobsz ki, vagy hagysz az asztalon a rossz konverziók miatt
- nem értem miért ragaszkodsz a kekeckedő, rossz vevőkhöz, amikor célozhatnál a legjobbakra
- zavar az, ha már azelőtt véleményt formálnak rólad, hogy személyesen találkozhattatok volna, ha egyáltalán találkoztok lehetséges ügyfeleddel
- nem értem miért jó neked folyamatos árversenyben maradni, miközben a konkurensed hasít
- mert haragszom, hogy a szakmájához értő grafikusok sikertelenek, pedig bennük van a jövő, nem a stock oldalakra vadászó gyors megoldásokban
Ma már az olcsóságra senki sem kíváncsi,
mindenki BRANDRE, ÉLMÉNYRE vágyik
Ez jó hír, kiszállhatsz a végeláthatatlan konkurenciaharcból úgy, hogy jobb és hűségesebb vevőid lehetnek.
✔ Ha cégvezető vagy, végre megérted grafikai anyagaid stratégiáját
✔ Ha marketinges vagy, a korrekt brief alapján felére csökken az időrabló kommunikáció a grafikussal, mégis sikeresen pozicionált a design is
✔ Ha kreatív vezető vagy, eredményesen kommunikálsz majd a marketingesekkel és kivitelezőkkel
✔ Ha grafikus vagy, végre megértik mitől lesz alkotásod sikeres és vevőre célzott
Miért higgy nekem?
2016-ban jelent meg az első könyvem, a Stílusos Márkastratégia csúcshatásra tervezve címmel. Brand Design Stratégia témában ez volt idehaza az első könyv, mely lépésről-lépésre bemutatta az alapokat. A Vállalkozásból Világmárka egy sokkal, sokkal mélyebb tudásanyag, ahol nem fogtam vissza magam, hiszen a szabadalom már él a módszertanomra.
Hol szereztem a tudást, tapasztalatot?
Művészeti Középiskola után már 1991-ben az ország egyik legismertebb személyiséglélektant kutató pszichológia tanáránál tanultam az JPTE Egyetemen úgy, hogy párhuzamosan a MOME Iparművészeti Egyetemen is nappalis hallgató voltam. Divattervező iparművészként végeztem 1998-ban és azonnal felvettek a doktori képzésre kutatott témámmal. 1998-tól már kreatív igazgatói állásokban dolgoztam több hazai piacvezető cégnél, külsősként multiknál, így pontosan tudom hogyan kel életre és lesz eredményes egy márka idehaza és külföldön egyaránt. Nem csak művészkedek, de üzletasszony is vagyok, saját kollekciómmal 2006-ban megreformáltam a dögunalom babaruházatot Magyarországon, Európában.
Divattervezőként tűpontosan ismerem már 2 évre előre a trendeket, stílusomat imádják megrendelőim, akik mind büszkék rá! Tele a szívem szeretettel, megértéssel, de most haragszom és nincs semmi kedvem megtartani magamnak azt, hogy mi az, ami miatt sikeresek ügyfeleim designjai, mitől kapom a legjobb megrendelőket. Egyszerűbb volna, de beleállok.
Nem ellened, sokkal inkább teérted és a szakma szeretetéért!
Hát ezért védettem le a módszertanomat, amihez az elsők közt juthatsz most hozzá!
A jövőben azok a cégek lesznek sikeresek,
akik a technikai újításokat ötvözik a vevőre célzott vizuális világgal