Barion Pixel

“TANULNI CSAK A LEGJOBBAKTÓL ÉRDEMES”

Mivel ez a program nem nyilvános,

KÉRJ EGY INGYENES RÖVID KONZULTÁCIÓT >>

Az elmúlt 25 évben azt tapasztaltam, hogy rengeteg az olyan cégvezető, vagy marketinges, aki pontosan tudja hogyan szeretné életre kelteni marketing tervét, hirdetési anyagait, de az online és offline megvalósításban elakad.
És ez csak a legkevesebb… túl kicsiben, kkv gondolkodással szűkíti le lehetőségeit. 
Akik az elmúlt években nálam végeztek, 1,5 – 2 év alatt olyan exponenciális fejlődéseken mentek keresztül, hogy vannak, akik a startmezőről éves árbevételben már 400M – 3 Mrd Ft-nál tartanak és még van egy rakás céljuk, innoválnak! Kérlek nézd el nekem, nem tudok kicsiben gondolkodni!

És bevallom sosem esett jól…  Már 1998-ban kreatív igazgató voltam hazai neves piacvezető cégeknél és rengeteg multinak segítettem brandingben. Főképp olyanoknak, akik nőknek adtak el.
Pl. Naomi Campbell és Christina Aguilera parfümjeinek reklámjával én vezettem be a brandet Magyarországon, de belekóstoltam a kkv marketingbe is – rengeteg cég weboldalának alján ott a nevem, mely jelent arculatot, webdesignt, de mindenekelőtt brand stílust és stratégiát – biztosan találkoztál már velük Te is.
5 év alatt a B2W teljes szemléletváltást ért el a hazai vállalkozói szférában, 5 év alatt megreformáltam vele a vállalkozónők, nők felé irányuló szakmai figyelmet úgy, hogy már 2. éve egyetemi tananyag a B2W Marketing. Nincs lehetetlen.

Azt látom, hogy multi/kkv vezető ugyanarra vágyik, nagyra nőni, jól működni, vezetői pedig vágynak arra is, hogy magánéletük nyugodt és boldog legyen, mókuskerék nélkül.
Ugye Te is erre vágysz?
Oké, tegyük fel mindent megterveztél, kész vagy mindennel, de az eredmények mégsem jönnek…

És akkor a legalapvetőbb kérdések is égetően fontossá válnak:

  • Valóban így kell kinéznie a márkámnak?
  • Mitől vagyok különleges, másolhatatlan?
  • Hogyan tartsam a jövő digitális marketingjével a versenyt, ha azt sem tudom mire jó az AI? Web3 Branding?
  • Hogyan szegmentáljak okosan? Hogyan jelenjek meg vevőim fejében úgy, hogy rajongjanak értem?
  • Milyen a jó formaruha, céges megjelenés egy rendezvényen?
  • Hogyan szolgáljak ki egyszerre akár 100 embert is úgy, hogy érezze csak vele törődök?
  • Hogyan adjam ki influencereknek a grafikai anyagaimat úgy, hogy szabadon terjeszthessék kiválóságát?

 Az megvan, amikor beüt a legrosszabb, hogy nincs időd mindent újragondolni? Ilyenkor végül egy összecsapott, 12=1 tucat sablonnal, vagy egy rosszul megtervezett, hanyag tartalommal pont az ellenkezőjét válthatod ki látogatóidból, mint amit szerettél volna.

Ekkora már elhagyták ajánlatodat, vagy lemásoltak, mert másolható voltál.

  • 12 hónapon keresztül dolgozunk céged brand stratégiáján, vizuális kommunikációján + ÜZLETI STRATÉGIÁJÁN!
  • Életre keltjük márkádat, hogy végre megszerethessék rajongói.
  • Iparágad pontosan tudni fogja ki vagy és ebben 2 üzleti mentor is segít majd, Pálfi Éva & Piros Attila

 

Sem a marketinges, sem a művészeti szférában

nem volt még ilyen volumenű program, tudásanyag.

Ez a TE MÁRKÁDRÓL, TE CÉGEDRŐL SZÓL!

Mivel ez a program nem nyilvános,

KÉRJ EGY INGYENES RÖVID KONZULTÁCIÓT >>

Mit mondanak azok, akik már elvégezték?

“A vevő elkápráztatása a jövő vállalkozóinak igazi feladata. Olyan magas szintre kell emelni a vizualitást, és a látványt, hogy nekünk vállalkozóknak ehhez már komoly segítségre van szükségünk. Pálfi Éva VIP Mentor Programja egy ilyen rendszerbe foglalt segítség. Megtanulod, és majd rendszerben látod a design stratégiádat, és mindeközben Évi neked alkot. A végeredmény olyan lesz, amelyre büszke leszel, és jogosan érzed majd, hogy sokan csodálni is fognak. Vágj bele és fejlődj.”  KOKAS SÁNDOR, közgazdász, termékmediátor, a Green Rabbit termékmediátor alapítója

“Nagyon nehéz és mégis könnyű megfogalmazni, hogy miért érdemes Pálfi Évi VIP programjában részt venni. Azért könnyű, mert egy jó vezető, egy jó vállalkozó képes felmérni és pontosan tudja, hogy mikor van szüksége külső segítségre ahhoz, hogy képességeiben, vállalkozásában szintet lépjen, hogy magabiztosabb, hitelesebb és ezáltal sokkal sikeresebb legyen. Ezután már csak keresgélni, tapasztalatot, ajánlást kell gyűjteni, hogy a megfelelő támogató szakembert megtaláljuk. Én is így voltam ezzel, a szakmai magabiztosságom és tudásom, a karrierem olyan pontra ért, ahol egy jelentős váltás és szintlépés lehet csak a fejlődés útja.
Nehéz, mert minden probléma, minden elakadás, minden fejlődési út más kihívást jelent, más típusú mester kell ahhoz, hogy sikeresen kísérjen minket ezen az úton. Ha a tudásunkban, az eredményeinkben biztosak vagyunk, akkor igazán jelentős bizalom kell ahhoz, hogy valakire rábízzuk magunkat és elhiggyük, hogy ő jobban, vagy máshogyan lát minket. Ez a látásmód pedig a siker kulcsa.
Aki Pálfi Évi VIP mentorprogramját választja, új arculatot kap. Ez még nem hangzik túl izgalmasnak, van néhány kreatív ügynökség, aki erre képes.
Évinél viszont az új arculattal az új önmagadat kapod meg, azt az énedet, aki mindig is benned volt, csak nem tudtad, vagy merted használni, de pont ahhoz segít hozzá, hogy a hullámvölgyekből is felállj, és még magasabbra érj, még közelebb a céljaidhoz.

Nincs mellébeszélés, nincs megfutamodás. Van viszont rengeteg friss tudásanyag, kemény munka, vitára és gondolkodásra késztető ismeret, önreflexió és ezáltal egy mindent kételyt elsöprő eredmény, ami a program, de biztosan nem a közös munka vége. Ha pedig annyira szerencsés vagy, mint én kapsz egy egészen új csapatot, mondhatnám barátokat, de inkább családot. Akik innentől kezdve minden bizonnyal az életemet is jelentősen befolyásolják. Közös munkák, közös projektek, közös tervek és célok, mindez csakis a komfortzónánkon kívül.”  KONTICS MONIKA – Be the Problem alapítója, Bakony és Balaton KKKE

 “Mikor egy évvel ezelőtt, megérett bennem az elhatározás, hogy jelentkezem erre a programra, nem igazán tudtam, hogy mire vállalkozom. Azt tudtam, hogy kinőttem a régi ruhámat és új ruhát akarok. Méghozzá a legjobb tervezőtől. De ez csak nagyon felületes elképzelése volt annak, amit ebben a programban kaptam. Már az elején, teljes belső és külső transzformációt éltem át. Volt mélypont. Évi még azelőtt ott volt, mielőtt ebbe belemélyedhettem volna. Szeretetével, józan gondolkodásával és profizmusával, pillanatok alatt, új nézőpontokat adott. Egyébként pedig, egy látnok 🙂

Valóban kilátja belőled, amit te még nem látsz. Végigvisz az úton. Nem mindig könnyű ez az út, de igazi nagyot álmodásra és megvalósításra ösztönöz. Hamarosan vége a programnak. Mit lehetne másképp benne? Lehetne, hogy 12 hónap, 18 legyen?:-). Igazi erős és mégis tiszta szeretet családdá formálódtunk az Évi vezetése alatt. Csak úgy csendben. Egy év alatt, együttműködünk, elfogadjuk, befogadjuk egymást. Olyan kapcsolatok épültek, amiket elképzelni sem tudtam ezelőtt. Tiszta szívből hálás vagyok, és köszönöm. Biztos, hogy jövök még, a következő években.”  KÉPES ANITA – Egyensúly Akadémia

 “Évi VIP programja teljesen rendhagyó, ahogy az ő szemlélete és világlátása is. Nagyon köszönöm, hogy ilyen forradalmi irányba lökdösöl, nagyon jó, a komfortzóna elhagyása nekem mindig egy izgalmas élmény. Köszi Pálfi Éva! Egy biztos, az egy éves program végén teljesen más szemszögből fogsz ránézni a márkádra és a piacodra is.
Nem fél kirúgni a szék lábát az ember alól, hogy utána trónra ültesse. Feszegeti a megszokott sémákat, mint minden úttörő. A VIP programot azoknak ajánlom, akik mernek kilépni a komfort zónájukból, nem mernek kilépni a komfort zónájukból, vagy azt sem tudják, mi az a komfortzóna.”  SZABÓ ORSOLYA – Zsolya Communication 

A program 2024-ben szeptemberben indul, később már nem tudsz a folyamatba becsatlakozni. Ahhoz, hogy mindannyian sikeresek lehessetek, limitálni kell a létszámot max. 8 főre, így ha az idei csapatba szeretnél még bekerülni, gyorsan dönts kérlek!

LEGNAGYOBB ÉRTÉK:
Az első körben én tervezek Neked designt, azaz a legfontosabb alapokat, a branded stratégiáját, stílusát és karakterét.
És nem engedem el a kezed egészen a legvégéig, amíg nem vagy igazán sikeres!

Most az első lépés, amit meg kell tenned:

KÉRJ EGY INGYENES RÖVID KONZULTÁCIÓT >>

Tréning előtt, 2024. szeptember 28-tól Design Stratégia helyzetelemzés és célkitűzések

Mastermind időpontok

Minden hónapban 1 napot közösen ötletelünk és dolgozunk workshopokon.

1.   2024. november 28. (csütörtök) 11:00-16:00 – Brand Stílus és Karakter, Reszponzív Arculat, Színek és Tipográfia
2.   2024. december 19. (csütörtök) 11:00-16:00 – Design Thinking, UX UI Online jelenlét, Weboldal, Hírlevél
3.   2025. január 23. (csütörtök) 11:00-16:00 – Közösségi oldalak, Influencer és média megjelenések, Video
4.   2025. március 27. (csütörtök) 11:00-16:00 – Termék/Szolgáltatás/Csomagolás fejlesztés, Product Design
5.   2025. április 24. (csütörtök) 11:00-16:00 – Service Design, Vevő kiszolgálás, Rendezvény megjelenés, Formaruha
6.   2025. május 29. (csütörtök) 11:00-16:00 – Szegmentált Kampánymegjelenések
7.   2025. június 26. (csütörtök) 11:00-16:00 – Visual Storytelling, Infografikák, Prezentáció design
8.   2025. július 4-6. (péntek-szombat-vasárnap) – Alkotótábor
9.   2025. augusztus 28. (csütörtök) 11:00-16:00 – Offline szóróanyagok, DM, Kupon, Promóciós ajándék, Könyv
10.  2025. szeptember 25. (csütörtök) 11:00-16:00 – Redesign, 2026 Future Design trendek

Minden tréningen olyan tudást és eszközöket osztok meg veled, amivel már meg is tudod valósítani terveidet, ha bevállalod a grafikai tervezést. Nyugi, ha nem te fogsz tervezni, pontosan el tudod mondani grafikusodnak, hogy mit vársz tőle, életed legtökéletesebb brief anyagával. A világ kinyílik előtted, olyan eszközökkel is képes leszel tervezni, gondolkodni, amikről lehet nem is tudtál eddig 🙂

Tudást, készséget, megvalósítást kapsz, és ami a legfontosabb: folyamatos visszaigazolást, ami beépül vizuális marketingedbe, vevőid tudatalattijába.

 


MUTATOK PÁR ÓRIÁSI VÁLTOZÁST,

ELŐTTE VS. UTÁNA

Mentoráltjaim ÚJ BRANDNEVET, ÚJ POZICIONÁLÁST,
ÚJ ARCULATOT, ÚJ WEBOLDALT,
full új designt is kapnak attól függően, hogy épp hol vannak elakadva,
és persze brutálerős reflektorfényt!
Anyagaik bekerülnek a prezentációimba, s ha kedvük van,
felkészítem őket a B2W Fesztivál színpadára is 😉
Ez a váltás jól látható bevételnövekedést és sikert hozott nekik a médiában,
személyes márkájuk pontosan úgy erősíti őket, ahogy azt kell!

 

 Itt az idő iparágadban komoly versenyelőnyre szert tenni,
légy tudatos, következetes, gyors és sugárzóan vonzó!

Rajongóid imádnak majd érte 🙂

Mivel ez a program nem nyilvános,

KÉRJ EGY INGYENES RÖVID KONZULTÁCIÓT >>

“Megalkotom stílusos online megjelenésedet úgy, hogy végre azonnal felismerhető leszel, vevőid könnyen azonosulnak veled, így nem kell a konkurenciáddal végeláthatatlanul harcolnod.”

 

Várlak szeretettel!

Pálfi Éva
Brand stratéga & designer, #1 női marketing szakértő, a B2W alapítója,
a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozat elnöke
Metropolitan Egyetem B2W Marketing oktató
“Valódi Nők” c. első magyar NŐI reggeli rádióműsor (Manna FM 98.6) CEO

 

 

 

 

„A nőknek szóló marketing szakértője Magyarországon egyértelműen Pálfi Éva”
Papp-Váry Árpád a Magyar Marketing Szövetség alelnöke 

„ÚJ KATEGÓRIÁT TEREMTETT: A B2W megreformálta a hazai vállalkozói szemléletet és állt ki a nőkért, vállalkozónőkért” Ridikül Magazin

Pálfi Éva a női marketing #1 dedikált szakértője” Store Insider 

“Úgy gondolom, hogy ismerni a nagybetűs NŐ -t, mint a fogyasztói társadalom tagját, a döntési mechanizmusok kihagyhatatlan láncszemét, ma már nem csak egy ismeret, hanem kihagyhatatlan kötelező szakmai tudás, amit minden marketingkommunikációval vagy cégvezetéssel foglalkozó szakembernek ismernie kell.
Az, hogy a B2W ennek a szakmai tudásnak a felkarolását és minőségi szinten tartását tűzte ki célul egy olyan nemes feladat, amit nem csak támogatni vagyunk kötelesek, hanem követni és terjeszteni. A B2W magyarországi munkáját példásnak, nemesnek és úttörőnek tartom, amit mi sem bizonyít jobban, hogy ma már a tanácsadók, oktatási anyagok, egész konferenciák (vagy azok betétprogramjai) – gyakorlatilag egy egész iparág alakul ki a szemünk előtt erre a szakmai tudományra. A B2W-nek ebben hatalmas katalizátor szerepe van és hozzájárult a magyarországi “Business To Woman” oktatói- és szolgáltatói iparág kialakulásához.”
Miklovicz Norbert – Magyar Marketing Fesztivál alapító- főszervező

“Elképesztő az a márka, az a márkaélmény, amit Éva néhány év alatt létrehozott, tiszteletet parancsoló!” Kőszegi András – onBRANDS 

“Vannak tettek amit az ember pénzért csinál és vannak amit meggyőződésből. Emlékszem néhány éve, amikor Évával és még pár sikeres vállalkozóval, egy országos roadshow-n népszerűsítettük a B2W-t. A vidéki városokban eleinte a kis létszámos, de annál lelkesebb közönséget is nehéz volt mozgósítani, de Évi hitt a kezdeményezésében, mely ma már egy országos mozgalommá nőtte ki magát. A B2W nem csak egy speciális tudást, hanem valódi értéket is ad a Női közönség felé kommunikálóknak. És ma már én is tudom, hogy minden hozzájuk szól.” Biros Levente – OnlineMárkaboltok, Szemléletváltók