PROGRAM & KIÁLLÍTÓK
B2W Fesztivál
2024. november 5. (kedd) 8:00 – 18:00 / Budapest, CEU, Nádor utca 15.
8:00 Kiállítótér megnyitása + REGISZTRÁCIÓ
NAGYSZÍNPAD (AUDITORIUM)
Műsorvezető: Argyelán Kriszta
9:00-9:15 Képes Anita: Napindító meglepetés
9:20-9:40 Dr. Papp-Váry Árpád: Magyar Marketing Szövetség alelnökének köszöntője
9:45-10:15 Pálfi Éva: Nyitóelőadás – Friss B2W Marketing 2025 TRENDEK
10:20-10:40 Balázs Andrea, Köllő Babett, Pálfi Éva, Argyelán Kriszta: Valódi Nők
10:40-11:15 SZÜNET
11:15-11:35 Káli György: Vevőből előfizető: előfizetéses modell kialakítása
11:40-12:00 Beke Zsuzsa, Márton Katalin, Piros Attila, F. Takács István, Watsing Dóri: Női vezetők kihívásai a munka & magánélet egyensúlyának kialakításában
12:05-12:25 Ludvig Orsolya Stefanie, Gesztesi Gábor, Rózsa Judit, Szalai Gabriella:
A nők igényei folyamatosan változnak, mire vágynak?
12:25-13:00 EBÉDSZÜNET
13:00-13:20 Demcsák Zsuzsa: Magával ragadó nyilvános beszéd titka
13:25-13:45 Dessislava Dimitrova, Hajnerné dr. Horváth Barbara, Káli György, Lévai Richárd: Robot vs. ember a főnök?
13:50-14:10 Demeter Klaudia, Oszter Alexandra, Papp Erzsébet, Pap Sára: Sikeres nők, akik álmaikat valóra váltják
14:10-14:45 SZÜNET
14:45-15:15 Szalai Gabriella: Tömegintimitás a B2W szövegírásban
15:20-15:40 Dr. Veszelszki Ágnes, Dr. Pazsa Kornélia, Mártai Marianna, Zselló Katica, Vasvenszki Zsolt: Énmárka stílusosan
15:45-16:15 Pálfi Éva: 2025 B2W Design TRENDEK, vizuális varázslás
16:20-16:45 Ajándékokkal ünnepelünk!
16:45-18:00 Kapcsolatépítés
18:00 Zárás
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
KAPCSOLATÉPÍTŐ TEREM (106)
10:40-11:15 Kapcsolatépítés a Női Vállalkozókért Egyesület és Zselló Katica vezetésével
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
WORKSHOP TEREM (103)
12:05-12:25 Kasza Tamás: B2W Sales, lezárási technikák
14:45-15:15 Nagy Norbert: Egy okos offline marketing ütősebb, mint online hirdetni
15:20-15:40 Várőri Adrienn: Kézműves Marketing
Kiállítók
ALMA BEAUTY (8)
ALPHASONIC (14)
B2W (2)
BIODRY (16)
BUDAPEST HEADSHOT (18)
CSALÁDI INGATLAN (29)
DEMETER CHOCOLATE (25)
DRÁVA HOTEL (23)
DUÁL (24)
ENGLISH TEA (9)
GOLD MEDICAL (26)
GOLF & GIRLS (11)
INTERNATUREL (22)
J.ROSE CLINIC (17)
JNS (13)
KASZA TAMÁS (28)
KÉPES ANITA (10)
KOFFEIN (33)
MINDENTMENT (27)
MMSZ (21)
NYOMDAGURU (3)
OSZTER BIRTOK (43)
ÖNKÉNTES ALAPÍTVÁNY (38)
PÁLVÖLGYI DIGITAL (21)
PROGEN (4)
PRÓNAY-KASTÉLY (5)
RIDIKÜL (12)
SHOPRENTER (35)
STELLA NELLY (42)
STRETCHME (20)
TAKÉPSZOLG (15)
TEJMADÁR (30)
VAUU (6.)
VIWA (32)
WOMAN IN BUSINESS (39)
ZSELLÓ KATICA (37)
Kiállítóik különleges ajánlatokkal készültek!
RobotClean
Automatizált, mérhető takarítás a robotok erejével
A munkaerőhiány és a folyamatosan ingadozó munkafolyamatok egyre nagyobb kihívást jelentenek a vállalatoknak – különösen a takarításban, ahol a minőség és a hatékonyság kulcsfontosságú. A robottakarítás olyan automatizált megoldás, amely pontosan ezekre a problémákra nyújt hatékony megoldást.
A robottechnológiás takarítással nemcsak egy új eszközt kapsz, hanem egy automatizált takarítási megoldást is, amely autonóm takarítórobotokkal végzi el a padozat takarítási feladatokat. Az emberi tényezőből adódó problémák – mint a késések, mulasztások vagy minőség ingadozása, teljesen kiküszöbölhetők – így biztosítva a folyamatosan magas minőségű takarítást. A RobotClean segít neked a robottechnológiás takarítás zökkenőmentes és precíz bevezetésében, hogy minimális időráfordítással maximális eredményt érhess el.
A takarítórobotok működése folyamatosan nyomon követhető, így minden tisztítási folyamat átlátható és ellenőrizhető lesz. Ez különösen nagy előnyt jelent a 2000 nm feletti alapterülettel rendelkező ipari, irodai vagy kereskedelmi létesítmények számára, ahol az állandó tisztaság és megbízható takarítás alapkövetelmény. Emellett a robotizált rendszer hozzájárul a felületek állag megóvásához is, így hosszabb távon is védi a padlóburkolatokat.
A RobotClean robottakarítás implementálási szolgáltatásával egyszerűen és gyorsan átállhatsz a jövő technológiájára, hogy vállalkozásod mindig kifogástalan tisztaságot biztosítson. A szolgáltatás része a telepítés, a munkaterületek elemzése, valamint a robotok optimális útvonalának és működésének megtervezése. Miután a rendszer beüzemelésre került, a robotok önállóan végzik a takarítást, és minden folyamatot részletes adatkövetés támogat. A RobotClean szakértő csapata mindent megtesz, hogy a bevezetés gördülékeny legyen, és már az első naptól kiélvezhesd az automatizálás minden előnyét. A folyamatos monitoring, a teljes átláthatóság és a költségoptimalizálás segítségével vállalkozásod hatékonyabb és kiszámíthatóbb működésre állhat át.
Az állandó tisztaság és a hatékonyság növelése már nem kihívás többé. Jelentkezz a RobotClean szakmai bemutatójára, és fedezd fel, hogyan válhat a jövő technológiája vállalkozásod mindennapi részévé!
Költséghatékony szállodai housekeeping és gördülékeny többnyelvű munkavégzés.
Az exkluzív megjelenésű nyomdai termékek, kampányeszközök használata már nem csak a jelentős marketingbüdzsével rendelkező nagyvállalatok kiváltsága. Köszönhetően a minőségi alapanyagnak, korszerű technikának, a kész grafikával ellátott, szerkeszthető sablonoknak, és a prémium, 3D UV lakkos felületkezelésnek már szélesebb körben is elérhetőek. A különböző fantázianevekkel ellátott termékcsaládok elemei azonos grafikával készülnek, ezzel biztosítva céged marketingeszközeinek egységes arculatát.
A Nyomdaguru.hu könnyen kezelhető online felületén bármiféle grafikai tudás nélkül, több ezer sablonból választva, csekély munkával egyedi, a céljaidnak leginkább megfelelő marketingeszközöket készíthetsz.
Az alábbi eszközök segíthetik vállalkozásodat:
NÉVJEGYKÁRTYA – Ezt a terméket senkinek sem kell bemutatni, de kevesen tudják milyen lehetőségek rejlenek benne. QR kód elhelyezésével azonnal weboldaladra irányíthatod üzletfeleidet vagy letölthetik digitális névjegyedet. Felületkezeléssel lesznek nyomtatott eszközeid igazán különlegesek, és ügyfeleid már első ránézésre tudni fogják, hogy profi szolgáltatást várhatnak tőled.
AJÁNDÉKUTALVÁNY – A vállalkozásod arculatába illeszkedő, látványos ajándékkártya segítségével új ügyfeleket toborozhatsz, kedvezményt adhatsz leendő vásárlóidnak, egyúttal biztos és előre beérkező bevételre teszel szert.
SZÓRÓLAP – A szórólapok ereje a mennyiségben rejlik. Készíts egy egyszerű, de látványos szórólapot vállalkozásod számára, hogy lehetséges ügyfeleid könnyedén rád találjanak. Használd a bankjegy szórólapot, amely információközlés mellett vásárlásra is ösztönöz – tulajdonképpen konkrét értéket adhatsz a szórólapodnak.
PLAKÁT – Egy plakát alkalmas lehet vállalkozásod vagy szolgáltatásaid bemutatására, de használhatod akár dekoratív, távolról is jól látható árlistaként is. Sőt üzleted díszítő elemei is lehetnek a plakátok, akár évszakonként új hangulatot biztosíthatsz velük.
MATRCA – Az öntapadós matricáink ideálisak vállalkozásod népszerűsítéséhez, személyre szabott ajándékok készítéséhez. Tedd egyedivé hagyományos csomagolásodat egy logózott matricával.
BIZTOS NYOMDAI HÁTTÉR, GYORS KIVITELEZÉS
További óriási előny, hogy a Nyomdaguru.hu a régió egyik legnagyobb digitális nyomdájának, a Prime Rate Kft.-nek a keretein belül működik, ami stabil hátteret ad a termékek gyors és pontos előállításához. A megrendelés beérkezése után 2-5 nap alatt elkészül a nyomtatott eszköz, a postai szállítás 1-3 napot vesz igénybe. Így nagyjából 3-7 napon belül a megrendelő kézhez kapja a termékeket.
Ha még nem rendeltél a Nyomdagurun, próbáld ki INGYEN vagy jelentős kedvezménnyel:
Ingyen, 13.100 Ft értékben próbatermékekre
10.000 Ft kedvezménnyel 20.000 Ft kosárérték felett
25.000 Ft kedvezménnyel 40.000 Ft kosáréték felett
Ha már rendeltél tőlünk, próbálj ki többféle terméket egyszerre KEDVEZMÉNYESEN:
2 féle termékre 20% kedvezmény (pl. névjegykártya + szórólap)
3 féle termékre 30% kedvezmény (pl. névjegykártya + szórólap + plakát)
4 féle termékre 40% kedvezmény (pl. névjegykártya + szórólap + plakát + matrica)
A fenntartható és megfizethető munkahelyi kávézás kialakítása ma már nem álom
A növekvő környezetvédelmi aggodalmak és az éghajlatváltozás kezelésének sürgető szükségessége miatt a vállalkozások is egyre inkább fenntartható gyakorlatokat keresnek a karbonlábnyomuk csökkentése érdekében. Az üzleti életben a fenntarthatóságot előtérbe helyező vállalati kultúra ápolása nem csupán trenddé, hanem szükségszerűséggé vált.
Gondoljunk csak a kötelező ESG beszámolók elkészítésre, ami nemcsak a nagyvállalatokat érinti, hanem a kis-és közepes vállalkozásokat is, még akkor is ha csak beszállítói nagy cégeknek. Fenntarthatósági stratégiával néhányuk rendelkezik is, de többségük mégsem integrálja kellő mértékben a szervezeti szisztémába ezeknek a területeknek a működését.
Az egyik terület, ahol a vállalkozások könnyedén kézzelfogható változást érhetnek el fenntarthatósági mutatók javítására, az egyrészt az irodai kávéfogyasztás. Egyes becslések szerint egymilliárd ember, azaz a Föld népességének 13%-a fogyaszt rendszeresen kávét, akiknek a 63%-a a legtöbb kávét a munkahelyén issza. A napi átlagot tekintve ez 2,25 milliárd csésze kávét jelent. Egy csésze kávé teljes emissziója nagyjából 50-400 gramm szén-dioxid egyenértéknek felel meg, ez pedig nagyjából 1-2 kilométernyi autózást takar, ami óriási terhelést jelent a környezetre. Ezért is nagyon fontos, hogy a vállalatok az irodai kávéfogyasztás területén is elköteleződést mutassanak a fenntarthatósági szempontok iránt. Érdemes tehát olyan szolgáltatót választani erre a célra, akinél ezek a fenntarthatósági szempontok és törekvések érvényesülnek.
„A Nutriversum márkastratégiájának meghatározó eleme a fenntarthatóságra való törekvés. Ahol csak lehet, igyekszünk a legzöldebb megoldásokat választani, például elsőként vezettünk be olyan csomagolást vitaminoknál, amellyel éves szinten akár 2 tonnával kevesebb műanyaghulladéktól tudjuk megóvni a környezetünket. Ebbe a felfogásba jól illeszkedett a Koffeinservice fenntartható kávézási programja, melynek keretében fákat ültetnek az elfogyasztott kávék után. – mondja Fetter Ármin, a Nutriversum marketingvezetője.”
A környezeti hatásokon túlmenően az emberi erőforrás (HR) szempontjából is jelentős értéket képvisel, ha a kávéfogyasztás mindennapi rituáléját a munkahelyi fenntarthatósági kezdeményezésekhez igazítjuk. Az etikus és fenntartható forrásokból származó kávébabok kiválasztása, több mint környezettudatos választás, hiszen ez egy üzenet is a dolgozók számára arra vonatkozóan, hogy a vállalat nemcsak a kiváló minőségű termékek mellett kötelezte el magát, hanem a globális ellátási lánc etikus és környezetbarát gyakorlatainak támogatása mellett is, ami egyfajta megbecsülése a saját munkavállalóknak.
Befektetés környezetbarát kávézásba
Az energiahatékony és környezetbarát kávégépek választása tükrözi a vállalat elkötelezettségét mind az alkalmazottak jólléte, mind a környezetvédelem iránt. A HR könnyedén ráerősíthet a munkahelyi morálra gyakorolt pozitív hatásra, ha a munkavállalóknak korszerű, fenntartható irodai kávégépeket biztosít. Ez nemcsak az általános irodai kávé fogyasztás élményét javítja, hanem kihangsúlyozza a cég elkötelezettségét az egészséges és környezettudatos munkakörnyezet megteremtése iránt, ami büszkeséget is ébreszt az alkalmazottakban, hiszen egy társadalmilag felelős szervezet tagjainak érezhetik így magukat. De mi lesz a kisebb vállalkozásokkal, akik megoldást keresnek, de nem találnak egyszerűen bevethetőt?
Új utak a kisebb vállalkozások számára a fenntartható kávézásban
Jó példa erre a KoffeinService és a De’Longhi legfrissebb együttműködése, aminek keretében kínált szolgáltatás különösen hasznos lehet azoknak a kis- és középvállalkozásoknak, ahol a kávéfogyasztás mértéke nem indokolja egy drága kávégép bérlését vagy megvásárlását, ugyanakkor szeretnék biztosítani dolgozóik számára a kiváló minőségű kávé élményét. Vannak olyan vállalkozások is, amik idővel szeretnének beruházni egy saját kávégépbe, de nem kívánják egyszerre megfizetni a magas kezdő befektetést, amely a gép vásárlásával járna. Ezekben a helyzetekben lehet testhezálló megoldás a kollaboráció ajánlata, aminek keretében a nyugati országokban egyre nagyobb teret hódító, egyfajta BNPL megoldást vehetnek igénybe, vagyis a buy now pay later koncepciót, azaz: vedd meg most, de fizess később, kamatmentes részletekben.
Egyedülálló megoldás az is, hogy egy ingyenes kéthetes tesztidőszak során kipróbálhatják a kávégépeket, a hozzá tartozó kávét és a szolgáltatásokat, és ezt követően dönthetnek a hosszútávú befektetés mellett, amikor már biztosak abban, hogy a gép valóban illeszkedik az iroda napi működéséhez és kávéfogyasztási igényeihez. Ebben az a különleges, hogy egy céges kávégép vásárlás esetén nem volna elérhető az elállási jog, hiszen a jogszabály csak magánszemélyek számára biztosítja azt.
A közös szolgáltatás egyik további nagy előnye, hogy a fenntarthatósági szempontoknak is megfelel. A szolgáltatásban szemes kávés megoldásokat kínálnak, amelyek nemcsak az italok minőségét javítják, hanem csökkentik a keletkező hulladékot is, ami különösen fontos a kisebb, környezettudatos megoldásokra nyitott irodák számára
Kávégép bérlés, mint környezetbarát alternatíva?
A karbonsemleges és a fenntartható kávéfogyasztás beépítése az irodai kultúra szövetébe így nem csupán környezetvédelmi törekvés tehát, hanem egy olyan stratégiai lépés, amely összhangban van a modern vállalkozások alapvető értékeivel. A fenntarthatóságnak a kávészolgáltatásba való integrálásával a HR-osztályok hozzájárulhatnak a pozitív munkahelyi kultúrához, fokozhatják a munkavállalók elkötelezettségét, és megmutathatják a vállalat etikus és felelős gyakorlatok iránti elkötelezettségét.
A kávégépbérlést szolgáltatók általában rugalmasabb megoldásokat kínálnak, amelyek lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy igényeikhez igazítsák a gépek számát és típusát. Ez lehetővé teszi a cégek számára, hogy csak annyi gépet béreljenek, amennyire valóban szükségük van, és így minimalizálják az energiaveszteséget és a felesleges forrásfelhasználást, ezzel támogatva a fenntarthatósági törekvéseket. A kisebb vállalkozásoknak pedig, akik a bérlési konstrukcióval nem tudnak azonosulni és inkább a saját készüléküket fizetnék kamatmentes részletre szintén nem kell tovább várniuk a kávészünetek új dimenzióba emelésével.
A szállodaiparban a verseny folyamatosan növekszik, a költséghatékony működés kulcsfontosságúvá vált a versenyképesség fenntartásában. A szállodai takarítás területén is egyre inkább előtérbe kerül a külföldi munkaerő alkalmazása, mely szintén nagy terhet ró mind a vezetőkre, mint a kollégákra. Ezekben nyújt innovatív segítséget a HK Manager, amely digitalizált rendszerszintű megoldásával teljesen új szintre emeli a housekeeping folyamatokat.
A HK Manager egy egyedülálló digitalizált megoldás, amely optimalizálja a housekeeping költségeket, miközben gördülékeny kommunikációt biztosít a többnyelvű munkavállalók között. 12 év tapasztalat és napi közel 9000 szállodai szoba takarításának koordinálása tette lehetővé, hogy olyan rendszert fejlesszünk, amely maximálisan támogatja a szállodák hatékonyabb működését.
A szállodaiparban dolgozók sokszor több nemzetiségből érkeznek, ami jelentős nyelvi akadályokat teremt. A HK Manager többnyelvű felhasználói felülete megkönnyíti a különböző nyelvű kollégák közötti munkavégzést, így a housekeeping vezetőknek nem kell a nyelvi akadályok miatt aggódniuk. A gyors és hatékony kommunikációt könnyen tanulható felhasználói felület segíti, mely digitális készségektől függetlenül, már az első naptól fogva teljes értékűen használható. Ezáltal az információk pontosan és időben jutnak el mindenkihez, ami gyorsabb reakciót és hatékonyabb feladatkezelést eredményez, emellett konfliktusmentes kommunikációt biztosít.
A housekeeping költségek optimalizálása a versenyképesség szempontjából is kulcsfontosságú. A HK Manager átláthatóvá és visszakereshetővé teszi a munkafolyamatokat, lehetővé téve akár 15-25%-os bérmegtakarítást. A rendszer jelzi a kiemelkedően teljesítő dolgozókat, emellett motiválja a kevésbé hatékony munkavállalókat is a jobb teljesítményre. Ez az átlátható munkaszervezés biztosítja, hogy a housekeeping költségek kontroll alatt maradjanak, miközben javul a kollégák elkötelezettsége és a vendégelégedettség.
Ismerje meg, hogyan válhat a HK Manager a hatékony housekeeping kulcsává – jelentkezzen konzultációra még ma!
Alsópetény a Cserhátvidék déli részén, varázslatos lankák között húzódik meg. A falut közel 700 lélek lakja, akik egytől egyig nagyon szerencsések szerintünk. Az erdőségeknek hála, kristálytiszta levegőn és gyönyörű környezetben élhetnek, ami vetekszik Svájcéval. Ezek miatt a Svájc kicsiben elnevezés a környékről. A természeti látnivalóiról később még fogunk tudósítani, de most gyertek, sétáljatok velünk a faluban!
Nézzük meg miről és kiről is híres Alsópetény?
Werbőczy István és a Hármaskönyv
A középkor magyar nemesség első jogforrása a Tripartitum, azaz a ‘Hármaskönyv’ Alsópetényben készült el. A könyv szerzője Werbőczy István országbíró egy időben a terület ura volt, ide vonult vissza, hogy megírja a művet, rendszerbe foglalva a kesze-kusza magyar jogszokásokat. 1514-ben elkészült műve egészen 1945-ig érvényben maradt. Ennek állít emléket a templomdombon található gránit emlékmű, a Werbőczy gúla.
A kastélyt 1750 körül építtette a Gyurcsányi család, barokk stílusban. Sorsa, a legtöbb nógrádi nemesi kúriával ellentétben- szerencsére a megújulás és virágzás lett. Jelenlegi tulajdonosa levéltári kutatások nyomán és műemlék védelmi szakemberek segítségével újította fel a kastély épületegyüttesét. A kastélyegyüttes négy fő épülete, a Nagykastély, a Kiskastély, a majorsági épületből kialakított Vendégház, valamint a Fürdőház.
A két kastély épülete a 18-19. században épült és ma is ennek a korszaknak őrzik emlékét: a korhű bútorokkal berendezett, romantikus kastély, Nógrád legkedveltebb esküvő helyszíne lett, sőt a Heritage Hotels of Europe tagjaként tartják számon. A Prónay- kastélyban kedvetekre válogathattok a vidék értékeit hangsúlyozó gasztronómiai programok, szórakozási lehetőségek közül: borszalonok… kézműves sörkóstolók… szarvasgomba vadászatok… vadlesek… vasárnapi ebédek… hangulatos piknikek a kertben… múltidéző afternoon tee-k… és termelői piacok…
Különleges helyszínt biztosít esküvőkre, családi eseményekre, céges rendezvényekre. Gondozott parkja is csodálatos; már-már mesébe illő mikrokozmoszként írnánk le.
Családi Ingatlan – Otthonod, a mi sikerünk!
Budapesten és környékén több mint 40 tapasztalt ingatlanreferenssel és öt irodával dolgozunk hogy ügyfeleink számára megtaláljuk a tökéletes otthont, vagy gördülékenyen, gyorsan értékesítsük meglévő ingatlanukat. A több mint 1200 ingatlant magában foglaló kínálatunk új és használt lakásokat, családi házakat, telkeket is tartalmaz, így minden érdeklődő megtalálhatja a neki legmegfelelőbbet.
Ingatlanreferenseink kiváló helyismerettel rendelkeznek: pontosan tudják, melyik környék milyen szolgáltatásokat nyújt – iskolák, óvodák, közért vagy közlekedési lehetőségek –, így személyre szabott tanácsokkal segítenek a döntésben. Az egész folyamat során végig kísérjük ügyfeleinket az első találkozótól az adásvételi szerződés megkötéséig, gondoskodva a stresszmentes, biztonságos lebonyolításról.
A Családi Ingatlan elkötelezett a megbízhatóság, profizmus és ügyfélközpontúság mellett. Számunkra te vagy az első, hiszen az otthonod a mi sikerünk! Ha álmaid otthonát keresed, vagy ingatlanod értékesítését szeretnéd szakértő kezekbe helyezni, lépj kapcsolatba velünk, és tapasztald meg a gondoskodó támogatást és hozzáértést!
Webáruházat indítanál? Ismerd meg hazánk egyik legnépszerűbb bérelhető webáruház rendszerét!
================
A Shoprenter már több mint 17.000 vállalkozónak segített elindulni az online kereskedelem világában. Céljuk, hogy egy olyan ökoszisztémát biztosítsanak ügyfeleiknek, amely teljes körű támogatást nyújt a webáruház elindításától kezdve a növekedésen át a piacvezetővé válásig. Ez a bérelhető webáruház motor mellett magában foglalja a szolgáltatásokat (Google Ads, SEO, egyedi design, Shoprenter Go beépített futárszolgálat), a 200+ szakértőből álló hálózatot, a 180+ Shoprenter alkalmazást és az Ecommerce Expo-t, Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényét is.
Válj Te is sikeres e-kereskedővé! A Shopenternél ehhez minden támogatást megtalálsz! Próbáld ki 14 napig ingyen: https://www.shoprenter.hu/
Anna története: Hogyan segíthet egy vállaltirányítási rendszer a női vezetőket a munka és a magánélet egyensúlyának megteremtésében?
Anna egy tapasztalt cégvezető, aki 10 évvel ezelőtt alapította vállalkozását, amely egyedi szépségipari termékek, niche, és hazai natúrkozmetikumok forgalmazásával indult. Eleinte egy kis bérelt webáruházzal indította a vállalkozását, de korábbi marketing tapasztalatának, és belépő kollégái szakértelmének köszönhetően mind a forgalmazott termékek köre, mind értékesítési partnereinek száma és összetettsége gyorsan nőtt, egyre bonyolultabb üzleti folyamatokkal dolgoztak.
A cége logisztikája egyre többet követelt tőlük, nagyon sok időt töltöttek a mindenféle folyamataikat üzemeltető kisebb-nagyobb szoftverekből származó adatok összehangolásával. Anna saját magát „Excel királynőként” aposztrofálja, kollégáit pedig sajnos egyre jobban nyomasztja, hogy a jövőjüket azért nem látják tisztán, nem tudják megtervezni, mert tovább tart a pontos adatokat összeszedni, mint ösztönből dönteni. Családi életükbe is teljesen beépült a vállalkozás, már a gyerekeik is kívülről fújják a termékeiket.
Egyre inkább érezte, hogy az átláthatóság és a kontroll elvesztése nemcsak a cége működését, hanem a saját lelki egyensúlyát is veszélyezteti. Így vállalkozásának egy biztos megoldást keresett – most már nem elégedett meg kevesebbel!
Amikor Anna a sERPa bevezetése mellett döntött, nem csupán egy technológiai újítást vezetett be – egy új szemléletet hozott a cég életébe. A sERPa lehetővé teszi számukra, hogy a számlázástól a költségkezelésig minden egy helyen, átláthatóan legyen elérhető. Az automatizált funkcióknak köszönhetően megszabadultak a fárasztó adminisztratív feladatoktól, és napi több órát nyert vissza, amit stratégiai feladatokra fordíthatott.
Az ERP rendszer folyamatosan valós idejű adatokkal látja el, így Anna mindig naprakészen tarthatja a cég pénzügyeit, készleteit és értékesítési mutatóit.
Anna és kollégái végre újra képesek megteremteni az egyensúlyt a munka és a magánélet között.
Üzenet Annától női vezetőknek: „Talán mindannyian éreztük már, hogy egyedül kell megküzdenünk az összes kihívással – de nem kell, hogy így legyen! Egy hatékony rendszer segítségével nemcsak az időnket nyerhetjük vissza, hanem azt az erőt is, amely szükséges ahhoz, hogy saját magunk és vállalkozásunk számára egyaránt fenntartható, növekedésre kész környezetet teremtsünk.”
A JNS Hungária Kft. már több mint 30 éve van jelen a hazai piacon. Cégünk ezen időszak alatt a svájci Just és Nahrin termékcsalád fő magyarországi forgalmazója. Tisztában vagyunk azzal, hogy önmagában a kiváló minőségű termékek nem elegendőek a sikerhez, ugyanis legalább ennyire fontos egy átélhető, erős fundamentális alapokon nyugvó küldetés, valamint a saját hozzáadott érték.
A mi küldetésünk, hogy emberek tömegei számára biztosítsuk a lehetőséget az egészséges fizikai, lelki és szellemi életre, amihez a kulcs a prevenció. Ebben segítenek nekünk a Just és Nahrin természetes alapanyagokból készült prémium termékei, amelyek az életmód, szépségápolás, illetve az étrend-kiegészítők területén egyaránt kínálnak megbízható megoldást rengeteg ember számára, nemcsak Magyarországon, hanem világszerte is.
Szolgáltatásaink ereje a közösségünk erejében leledzik. Elhivatottak vagyunk amellett, hogy értékesítőink tudása mindig naprakész legyen és szakmai kompetenciájuk folyamatosan fejlődjön, ugyanis az ebből eredő hitelesség szavatolja a minőségi emberi kapcsolatok kialakítását a fogyasztókkal. Csapatunk rendkívül büszke az elért eredményekre, mindig törekszik az innovációra, emellett folyamatosan keresi a közös fejlődés lehetőségét.A JNS Hungária Kft. már több mint 30 éve van jelen a hazai piacon. Cégünk ezen időszak alatt a svájci Just & Nahrin termékcsalád fő magyarországi forgalmazójává nőtte ki magát. Tisztában vagyunk azzal, hogy önmagában a kiváló minőségű termékek nem elegendőek a sikerhez, ugyanis legalább ennyire fontos egy átélhető, erős fundamentális alapokon nyugvó küldetés, valamint a saját hozzáadott érték.
Újabb szolgáltatással bővült a Magyarországon elérhető munkahelyi jólléti programok köre
Nyújtással csökkenthető a mozgásszervi megbetegedésből adódó betegszabadságok száma
A StretchMe® egy új sport-wellness kategóriát, az asszisztált nyújtást hozta el Magyarországra, melynek fókuszába az irodai életet helyezte. A program küldetése, hogy egy egészségtudatos vállalati kultúrába illeszkedő, a mai problémákra reflektáló megoldást kínáljon a cégeknek és munkavállalóiknak. A nyújtásterápia az ülőmunka ártalmai, a stressz, és az állandó időhiány okozta nehézségeket hivatott kezelni, de a sportélet kiegészítésében is elengedhetetlen. A kezelések egyénre szabottak, 20 percesek és a megrendelő helyszínén vehető igénybe, igény szerint irodában, egészségnapon vagy bármilyen sportnap keretében.
Hazánkban is egyre nagyobb hangsúly helyeződik a vállalati jóléti és a családbarát munkahelyi programokra, sőt az új ESG mutatóknak való megfelelés már igyekszik beépíteni ezeket minden nagyvállalati kultúrába. Ebben tud a StretchMe csapata segítségül szolgálni.
Amire kedvencednek szüksége van.
Por formájában egyesítettük a leghatékonyabb vitaminokat plusz ásványi anyagokat és fúzionáltuk a természetben is fellelhető bradfordi répával, bio sütőtökkel és bio áfonyával, hogy garantáljuk kedvencednek a stresszmentes napi vitaminbevitelt. A VAUU® vitaminok 100%-ban magyar termékek, melyek gyártása szintén Magyarországon történik.
Vitamin természetesen tálalva.
Complex Vitamin – Mindent bele Gazdik! Nincs fontosabb, mint Kedvenced egészsége. Ezért megalkottuk a VAUU® legkomplexebb, újgenerációs, kutyáknak szánt vitaminját, a VAUU® Complexet. Huszonötféle vitamint, ásványi anyagot és nyomelemet tartalmaz, valamint zöldség és gyümölcs kivonatot. Az összetevők hozzájárulhatnak az immunrendszer és a szív megfelelő működéséhez.
Running Vitamin – Fuss Bobby, Fuss! Számunkra elképzelhetetlen, hogy Kedvenced ne éljen aktív életet. A világon fellelhető számos jótékony hatású hatóanyagot felhasználtuk és létrehoztuk a Running Vitamint. Összetevői hozzájárulhatnak az izületek, porcok és inak egészségének fenntartásához és az izületek fájdalmának csökkentéséhez.
Beauty Vitamin – Szebb, mint Valaha! Igen, fontos a külső! Ezért megalkottuk a VAUU® szépségvitaminját. Összetevői Kedvencednek bőrét, szőrzetét, fogazatát belülről táplálják, hogy séta közben mindenki megcsodálhassa. Hatóanyagai részt vesznek a szőrzet egészségének fenntartásában, valamint a megfelelő kollagén képződésen keresztül a bőr normál állapotának megelőzésében. Gátolhatja a fogkő kialakulását.