Barion Pixel

Marketing Női Célpiacra

 

Szakmai eseményeink, tudásanyagaink jól látható eredményt generálnak
azoknak a márkáknak, akik női célcsoportra értékesítenek, kommunikálnak.
Tagjaink cégvezetők, nagyvállalati döntéshozók, reklámszakemberek,
különböző iparágak példaértékű szakértői.

Miért vagyunk különlegesek?

Folyamatosan figyeljük a magyar női vásárlóközönség igényeit,
piackutatásaink naprakészek, ezt a tudást pedig szakmai eseményeinken
kkv és multibrandekkel együtt kiértékeljük, megvitatjuk.

Társadalmi szerepvállalás

A Női Marketing Tagozat ügye társadalmi szerepvállalás is, hiszen ha a nőket tudatosan, felelősen és manipulációmentesen szólítja meg a jövőben minden reklám, akkor a hölgyek nem csak boldogabbak lesznek, de mind a munkában, mind pedig a magánéletükben kiteljesedhetnek végre.

Magyar Marketing Szövetség

A Női Marketing Tagozat a Magyar Marketing Szövetség égisze alatt létrejött szakmai közösség.
Hiszünk abban, hogy tudatos, felelős kommunikációval eredményesebb és sikeresebb lesz márkád,
a bizalom közös érdek, tarts velünk!

2024 Negyedéves élő programok:

 

2024. szeptember 26.
2024. december 12.

Jótékonysági Gála: 2024. november 28.

Vásárlók 85%-a NŐ

 

Te is NŐKNEK adsz el, ismerd meg őket jobban,
SOKKAL JOBBAN!

A 21. századi nő egyszerre épít karriert, vezet háztartást, nevel gyermeket (Magyarországon 41% egyedül!), 85%-ban fő döntéshozó a családi kasszában és rengeteget vásárol. Ehhez képest a NŐK 91%-a csalódott, mert úgy érzi, hogy a reklámok nem értik meg őket, felületesen, vagy sztereotípiákban fogalmaznak. Ha márkád célcsoportjai nők és nem veszed figyelembe a nők igényeit, hatalmas bevételtől eshetsz el.

  • Hogyan érd el, hogy rajongóid hűen kövessenek?
  • Hogyan jelenj meg a női vevőid fejében úgy, hogy Te vagy a legjobb választás?
  • Mit szabad nőknek kommunikálnod és mitől hagynak el azonnal?

17ezres női közösség segíti piackutatásainkat, így naprakészen tudunk választ adni céged kihívásaira is.

Tarts velünk, rengeteg újdonsággal és élménnyel készülünk!

MMSZ & B2W

 

Stratégiai együttműködés

 

Fontos mérföldkő a női tagozat megalakulása az MMSZ életében, éppen ezért a szövetség Pálfi Évát, a B2W alapítóját kérte fel stratégiai együttműködésre a siker érdekében. Éva szemléletváltása elsőként reformálta meg 2018-ban a hazai vállalkozói szféra gondolkodását a női célpiacról, női vezetőkről. 5 év alatt bebizonyította, hogy azok a cégek, akik tudatosan odafigyelnek a női fogyasztókra, női munkatársakra, női vezetőkre, sokkal sikeresebbek a többi piaci szereplőhöz képest. Már 2020 óta egyetemi tananyag a B2W Marketing, évről-évre egyre több diplomázó végez marketing szakemberként ezzel a tudással idehaza. 2018 óta 6 Marketing Gyémánt díjat kapott a B2W a Magyar Marketing Szövetségtől, reklámtervezésért, oktatásért, rendezvényszervezésért és idén 2023-ban társadalmi szerepvállalásért.

“Elkötelezettek vagyunk a marketing értékteremtő szerepének hirdetésén túl, annak formálásában is. Magyarország meghatározó és egyik legaktívabb szakmai közösségeként: több mint 200 vállalati tagot számlálunk és több ezer szakembert és szakszervezetet képviselünk.
Ágazati, edukációs, orientációs, közösségi, társadalmi és környezeti célokra reflektáló programjainkkal és projektjeinkkel megmutatjuk, hogy szakmánk képes életképes válaszokat adni az aktuális kihívásokra. Szakmaiság erősítésével a marketing megítélését egyre magasabb szintre helyezzük!

Működésünk meghatározó pillérei:

  • Szemléletformálás, mint közös ügy
  • Projekt alapú működés & szolgáltatáscentrikusság
  • Platformépítés
  • Hirdetői oldal képviselete
  • Közösségépítés

A Magyar Marketing Szövetség a B2W Női Marketing Tagozat alapításával már nem csak az érdekképviseletre fókuszál, hanem a közösségépítésre is.
A fenti küldetésünk megvalósításához a téma szakértőjét, Pálfi Évát kértük fel a tagozat elnökének.”

Hinora Ferenc – Magyar Marketing Szövetség Elnöke

A több mint 30 éves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ)

 

elkötelezett a marketing szerepének és értékteremtő képességének formálásában és hirdetésében.
Magyarország meghatározó szakmai közössége vagyunk: több mint 200 vállalati tagot számlálunk, és többezer szakembert és szervezetet képviselünk.
Ágazati, edukációs, orientációs, közösségi, illetve társadalmi célokra reflektáló projektek és programok mentén fogjuk össze és képviseljük a szakmát.
Projektjeinken keresztül is értéket teremtünk: évi majd 20 különböző programunkkal többezer marketingszakembert és üzleti döntéshozót szólítunk meg.
Kiemelt figyelmet fordítunk a megbízói, hirdetői oldal képviseletére és szakmai támogatására.
Olyan aktív és a szakmát formáló szakmai közösséget alkotunk,
amely elkötelezett a megbízói és szolgáltatói oldallal való közös értékteremtésben.

A Női Marketing Tagozat ELNÖKSÉGE

Pálfi Éva

Elnök

B2W alapítója, női marketing szakértő, a Metropolitan Egyetem B2W Marketing oktatója, brand stratéga

Piros Attila

Alelnök

Saint-Gobain Hungary
ex-vezérigazgató,
Wealfort CEO, Founder, Investor

Rózsa Judit

Alelnök

J. Rose Clinic CEO
BEMER Partner

Hinora Ferenc

Elnökségi alapítótag

Positive Adamsky CEO
MMSZ Elnöke

Németi Vera

Elnökségi alapítótag

Legrand Zrt.
Marketing igazgató

Szilágyi Gábor

Elnökségi tag

Lizzy Card, Planall CEO

Gesztesi Gábor

Elnökségi alapítótag

DIEGO
marketing igazgató

Banga Ildikó

Elnökségi alapítótag

The Body Shop
CEO

Kováts Botond

Elnökségi alapítótag

OMV
Marketing Igazgató

Csorba Anita

Elnökségi tag

Inspirációk Média
CEO

Sárospataki Albert

Elnökségi alapítótag

Billingo
CEO

Dessislava Dimitrova

Elnökségi alapítótag

AxxonSoft,
Alphanonic
CEO

Sági Ágnes

Elnökségi alapítótag

Ridikül
Marketing igazgató

Üdvözöllek!

 

Hatalmas megtiszteltetés, hogy a Magyar Marketing Szövetség női tagozatának
vezetését elvállalhattam.

A szövetség tagja vagyok hosszú ideje, kincsként őrzöm minden díjamat, amit az elmúlt években kaptam a B2W sikereiért, ám úgy érzem most ért be szakmailag igazán a szerelemprojektem.
Tudod, amikor egyszerűen csak teszed a dolgod, flow-ban vagy és érzed, hogy érték amit csinálsz.
És bizony nem volt könnyű 6 évvel ezelőtt kiállni a nőkért – pláne nem elsőként – de segített, hogy sosem voltam egyedül! Rengeteg példaértékű szakember segítette progresszív szemléletemet, örökké hálás leszek nekik ezért, hihetetlen tudást és elköteleződést kaptam és kapok tőlük a mai napig.

Első szóra jöttek és lelkesen tervezték velem együtt a B2W Női Tagozat leendő projektjeit. Csodálatos alapító tagok, brandek, hálásan köszönöm a bizalmatokat!

Szeretném, ha a B2W önálló lábra állna, felnőne és használná minden olyan cégvezető, nagyvállalati döntéshozó, reklámszakember ezt a tudást, akik nőkre fókuszálnak.

A legrangosabb szakmai támogatóra leltem a Magyar Marketing Szövetségben, ezért ígérem mindent megteszek azért, hogy az MMSZ B2W Női Marketing Tagozata értékteremtő közösséggé váljon a jövőben.

Ehhez szükségünk van a Te tudásodra is, csatlakozz hozzánk bátran!
Várlak szeretettel:

Pálfi Éva
B2W alapító, női marketing szakértő, brand stratéga
a Metropolitan Egyetem B2W Marketing oktatója Marketing Mesterszakon

 

Mi történt az elmúlt 6 évben?

 

“A B2W ALAPJAIBAN VÁLTOZTATTA MEG A HAZAI VÁLLALKOZÓI SZEMLÉLETET”

 

1998-ban (25 éve) kezdtem pályámat kreatív igazgatóként hazai piacvezető cégeknél, reklámügynökségeknél és rengeteg olyan multi és kkv céggel dolgoztam (amerikai, német és hazai), akik nőknek adtak el. Pontosan tudom mire vágynak a női vásárlók és mára igazi küldetésemmé vált ezt a tudást átadni más szakembereknek is.

  • 2018 januárjában alapítottam meg a B2W Kommunikációt, fél évre rá már megtartottuk a Lurdyban az első B2W Fesztivált (alig 3 hetünk volt meghirdetni), aznap 672-en regisztráltak be
  • 2019-ben 1000 fősre nőtt a rendezvényünk s a B2W Fesztivál elnyerte a Magyar Marketing Szövetség első MARKETING GYÉMÁNT díját
  • 2020-ban egyetemi tananyag lett a B2W Marketing, a Metropolitan Egyetem mesterképzőseinek tanítom azóta is és jövőre is felkértek a folytatásra – ez egy hatalmas szakmai elismerés, gondolj bele, hogy a B2W egy teljesen új, folyamatosan fejlődő irányzat, nekem pedig megtiszteltetés, hogy amit megalkottam kezd önálló lábra állni. A B2W Akadémia 2020-ban elnyerte a Magyar Marketing Szövetség MARKETING GYÉMÁNT díját
  • 2021-ben a szigorítások miatt élőben 200 fővel, ONLINE pedig közel 5000 (!) fővel tudtuk megtartani a B2W Fesztivált. 2 napos volt a tavalyi, az első élő nap a prémium színvonalt képviselte, a második nap pedig minden várakozást felülmúlt online!
  • 2022 is rengeteg változást, komoly üzleti akadályokat hozott a cégek, gyártók életébe, így nem véletlenül választottuk témának a folyamatos stabil fejlődést, ehhez pedig a legjobb, legsikeresebb hazai szakértőket hívom el, hogy ismét egy hatalmasat lépjünk előre. 4 millió magyar hölgyet értünk el kampányunkkal, végre a nőknek is segíteni tudunk a felelős, okos fogyasztói hozzáállásban.
  • 2023-ra a B2W hatszoros (!) Marketing Gyémánt díjas lett, számomra a legszebbet kaptuk meg januárban: “Társadalmi szerepvállalásért, a NŐKÉRT ÉS A NŐKRE CÉLZÓ CÉGEKÉRT”

„A nőknek szóló marketing szakértője Magyarországon egyértelműen Pálfi Éva”

(Dr. Papp-Váry Árpád – Magyar Marketing Szövetség alelnöke 2022)

A Magyar Marketing Szövetség aktuális
corporate tagdíjai:

A vállalati tagdíj mértékét alapvetően a belépni kívánt cég foglalkoztatotti létszáma határozza
meg, ugyanakkor aktív tagjaink értékteremtő tevékenységünk melletti elköteleződésük miatt
a magasabb szolgáltatást nyújtó csomagot is választhatják.

Bronze (1-30 fő*)   br. 140.000.-/ 1 év
SILVER (31-200 fő)  br. 340.000.-
/ 1 év
Gold (200 fő felett) br. 490.000.-/ 1 év

*Maximum 150 millió Ft éves árbevétel esetén, e felett a SILVER tag lesz a cég.
A tagdíjak az ÁFÁ törvény értelmében mentesek az adó alól a közérdekű tevékenységére való tekintettel.
A vállalati tagdíjak évente egyszer, az év elején vagy a belépés évfordulóján 1 éves időtartamra kerülnek kiszámlázásra.

Mit jelent a B2W?

 

Jelentése: Business-to-Woman, melynek rövidítése: B2W®

Márkanév is, mely jelöl egy értékteremtő közösséget a nőkért és a női fogyasztókra célzó cégekért. (Magyar Szabadalmi Hivatal B2W védjegy 2018.01.24., 2018.02.28-tól pedig a B2W Branding®, B2W Marketing®, B2W Sales®, B2W PR® szóösszetételek élveznek oltalmat)
A B2W®, azaz a business-to-woman minden olyan nőkre célzó üzleti tevékenység (beleértve a kommunikációt, logisztikát, értékesítést, stb.), melyet a hirdető kifejezetten női célcsoporttal folytat. A női célcsoport lehet női vevőkre célzó business (B2B), és lehet női fogyasztó (B2C) is.

Társadalmi szerepvállalás

A B2W® kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse.
A B2W® hiszi, hogy az okos marketingkommunikációnak társadalmi haszna van.
A B2W® fókuszában a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi megismerése áll, ezért folyamatosan kutatja és elemzi szokásaikat, élethelyzetüket annak érdekében, hogy a B2W tudatos cégek marketingkommunikációja támogassa és segítse a nőket az előttük álló kihívásokkal való megbirkózásban, a nekik szánt termékek és szolgáltatások közti választásban, és hogy számukra a vásárlást egyszerűbbé, megnyugtatóvá, biztonságossá, de egyben a mindennapokból kiszakító élménnyé is tegye.

A B2W® legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója a B2W Fesztivál, mely évente kerül megrendezésre.

A B2W® prémium közössége a B2W® VIP Club, melyben a tagok kapcsolatépítéssel, tapasztalatmegosztással, tudásanyagokkal, és saját online közösségi platformmal fejlesztik magukat, és cégüket. Folyamatosan figyeli és kutatja a média pozitív és negatív hatásait, hogy megoszthassa tapasztalatait a média szereplőivel, cégvezetőkkel, marketingesekkel és kivitelezőkkel, valamint magukkal a női fogyasztókkal is.

FONTOS! A B2W® nem feminista megkülönböztetés, egészen egyszerűen figyelembe veszi azt a tényt, hogy a nők és a férfiak élettani, biokémiai és érzelmi tulajdonságokban is mások. Más teszi a nőket és más a férfiakat boldoggá. Mások az erősségeik, gyengeségeik, stratégiájuk céljaik eléréséhez, más a hangnemük, stílusuk és kapcsolatuk az emberekkel. Más hatást vált ki egy nő és megint mást egy férfi az emberekből. Ezért ma, amikor mindent perszonalizálunk, elengedhetetlen, hogy megértsük a női fogyasztót, mint legnagyobb vásárlóerőt.